naglowek

naglowek

3 wrz 2014

Współpraca

 Właśnie wróciłam z rozpoczęcia roku, więc w najbliższych dniach dodam  posta o  mojej szkole i o moim outficie na rozpoczęcie  roku : ) 

Dzisiaj postawiłam na posta tematycznego , ponieważ dawno takiego posta nie było.

Dzisiejszym tematem będzie współpraca blog-firma. Co o niej sądzę?

Na początku powiem o co chodzi w ogóle w tej współpracy. Współpraca  najczęściej polega  na tym by  firma wysłała ci coś do  zrecenzowania, a ty w zamian musisz  zrobić o nich post i o danym ciuchu lub produkcie kosmetycznym : )  Według mnie takie współprace nie są niczym złym, jeśli na prawdę zasługujesz na to.  Dostanie czegoś to tylko mały upominek co miesiąc i podziękowanie za to co robimy. Głupie dla mnie jest to , że niektórzy  robią bloga tylko właśnie dla tych upominków co jest chore. Ja wyznaję  takie coś, że jeśli prowadzimy  bloga z sercem i czystym sumieniem to firmy same zaczną pisać. Chore jest dla mnie też to , że  niektóre firmy dają współpracę  bloggerkom z 50 obserwatorami, no i gdzie tu sens? Przez to bloggerki tracą na wiarygodności, i zaczynają być traktowane jak osoby które wszystko ci zareklamują za tanią szmatkę z chińskiego sklepu. A tak nie jest. Jeśli chodzi o mnie to moja pierwsza współpraca była z Sheinside po trzeciej próbie. Miałam wtedy około 300 obserwatorów.  Zgodzili się.  Niektórzy mówią, że się puszczam za ciuchy niektórzy, że na tym zarabiam. Teraz mówię, że ja ani się nie puszczam ani  nie zarabiam na tym blogu!  Nie uważam, że mały drobiazg to coś złego i od razu to jest sprzedanie się. Nie współpracuję z jakimiś sklepami które nic nie mają do zaoferowania, tylko z popularnymi i zaufanymi firmami.  Jeśli warunki, zachowanie firmy lub kontakt z firmą mi się nie spodoba to od razu rezygnuję. Nie będę przecież robiła darmowej reklamy firmie która traktuję mnie jak  bloggerkę która zareklamuję wszystko byle by dostać ten ciuch. Na razie mam tylko 3 współprace i myślę,  że jak na 447 obserwatorów  tyle mi starcza. I tak zdziwiłam się, że firmy chciały ze mną współpracować więc i tak wielki plus. Wszystkie 3 firmy są zaufane, mają świetne warunki i świetny kontakt chociaż  z Dresslily kontakt się urwał, ale jeszcze poczekam z parę dni i jak się nie odezwą to zerwę z nimi współpracę. :)
Nie dajcie się tym firmom które czekają tylko na naiwność  bloggerek. Nie dajcie sobie wciskać jakiś tanich szmatek w zamian za reklamę. To jest najgorsze. No i oczywiście nie bądźcie takie ,,łakome" na te współprace, bo  i tak prędzej i później wszyscy się dowiedzą jaki jest cel twojego bloga. : )
        
Te 2 firmy są cudowne i na prawdę bardzo polecam : ) 
Następny post za parę dni z outfitem na rozpoczęcie szkolne z małymi poradami  i ogólnie o mojej szkole : )

16 komentarzy:

  1. Tak masz rację nie lubię gdy bloggerki, które mają 50 obserwatorów dostają współpracę a np te które starają się od dawna i mają 250 obserwatorów nie zawsze dostają ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam nic jeśli chodzi o współpracowanie z firmami, ale nie lubię tego jeśli ktoś stwarza bloga tylko dla współprac i darmowych ciuchów ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Zapraszam do mnie :)
    Obserwacja za obserwację!

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać o współpracach. Co chwilę dowiaduję się czegoś nowego, a za jakiś czas sama będę chciała spróbować z Sheinside :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka współpraca to na prawdę nic złego.
    Tylko np. ja nie przepadam za postami z ciuchami, z tym klikaniem itp XD
    Ale miłe jest to, że dostaje sie te upominki :D

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne podejście :) Teksty: sprzedałaś się, są wręcz żałosne. Jeśli piszemy z pasją i zaangażowaniem to współpraca może byc miłym dodatkiem ale nie całym sensem bloga :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że współpraca jest okej, jeśli blog ma około 400 obserwatorów. Powinno się pamiętać jednak o tym, że blog nie jest tylko i wyłącznie dla współprac :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do tej ierwszej firmy Sheinside fajnie współpracować, ale przeraza mnie komunikacja po angielsku. Tak to dziwne, ale nie ogarniam tego języka :) A wypadało by hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna notka, gratuluję że się udało mieć taką współprace. Ja jeszcze nie oganiam do końca o co chodzi ale mało mnie to jak na razie interesuję bo dopiero zaczynam. Gdy zakładałam bloga nawet nie wiedziałam że można mieć jakieś korzyści i wspołprace. Piszę bloga z własnych zainteresowań, nie rozumiem ludzi którzy robią to tylko dla współpracy.
    ______________-
    http://littlemaagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że współprace, kiedy dany blog ma już naprawdę dużo fanów i czytelników, a autor wkłada w niego mnóstwo pracy są czymś w rodzaju upominku za wszystkie te starania :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja współpracą nie mam nic przeciwko dopóki nie znajdzie się takie blog specjalnie dla ciuchów i kliknięć :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Współpraca to dobra rzecz ale zgadzam sie w 100% że nie należy przesadzać :)

    kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bloga założyłam w sumie z nudów. Nie mam pojęcia na jakiej zasadzie działają te wszystkie współprace - czy może samemu pisać do firm, czy firmy napiszą do ciebie same. Jak na razie nie przejmuję się tym. Blog stał się czymś co bardzo lubię, blogsfera jednym z miejsc które odwiedzam najczęściej. Jak na razie pokornie piszę posty dla dosłownie garstki osób, ale wierzę ze systematycznością i sercem mogę osiągnąć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już współpracowałam z wieloma firmami, ale stałą współpracę tylko z oasap :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  15. też uważam ze wspólpraca jest fajna ale nie mozna tego traktowac jako główny cel blogowania

    http://suzanne9-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie osoba która ma mało obserwujących a dostała takową propozycję musiała przykuć czymś na swoim blogu uwagę firmy która się do niej odezwała :D czasem się widzi że blog ma 200 obserwujących ale cóż z tego jak to mogą być obserwacje za obserwacje które nic nie wnoszą i zazwyczaj są to czytelnicy nie odznaczający się jakąś aktywnością.także ja nic nie mam do współpracy firm z blogami o mniejszej ilości obserwujących , to ich sprawa :D

    http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*