naglowek

naglowek

17 lis 2014

Niebieskiemyśli

Jak pewnie pamiętacie, na początku mojej przygody z blogowaniem oceniałam blogi, pisałam o jakimś blogu osobny post. Z czasem kompletnie zapomniałam o tej formie postów, wiec postanowiłam wrócić do starego obyczaju. Tym razem ocenię blog mojej przyjaciółki internetowej od pół roku. Blog ma nazwę niebieskiemysli.blogspot.com :)



 A oto moja śliczna Weronika. Werka prowadzi bloga już od roku, bloga  cudownego, który ma potencjał, niestety Werce sie nie przetłumaczy i ona  nie czuje  sie zbytnio dobra w tym co robi i ciągle usuwa posty i zaczyna od nowa. I tym razem znów zaczęła od nowa.Jakbym jej nie znała bym nie oceniała, ale znam ją już od 3 maja więc mogę powiedzieć, że jest zakochana w blogowaniu i serio kocha to co robi,  lecz niestety liczba komentarzy jej nie motywuje do dalszego działania. Chcę ją zawsze dopingować, ale to Wy możecie to zrobić. Blog ma 105 obserwatorów. Jak widzicie na zdjęciu Werka to pozytywnie zakręcona osoba :) Design również ma śliczny mały architekt sam stworzył <3 A co do postów to są cudowne, pisane jak najlepiej, porządnie. Zdjęcia ma również świetne, cudownej jakości, nic tylko zazdrościć! Cały blog oceniam w skali 10, na 100000 :) Zapraszam do odwiedzenia: niebieskiemysli.blogspot.com :)

                                                         Do zobaczenia

A co do konkursu to przykro, że tyle osob bylo chetnych a zglosily sie tylko 3. Na razie skoncze ten konkurs i nie planuje juz wiecej chyba , ze kiedyś za parę miesięcy :)

30 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweterek <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki i naprawdę świetny blog, fajnie, że o niej napisałaś, bo na pewno będę tam teraz wpadać nieraz:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, co powiesz na wzajemną obserwację?
    Buziaki ;* www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo śliczne :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadnę do niej :) Rób więcej takich postów :D


    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny desing :D
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny masz nagłówek i bardzo ładne zdjęcia w poście! Pozdrawiam, Gabi z bloga: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!:)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. miło, że piszesz o innych!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Nie słyszałam o tej blogerce, ale chętnie do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ze robisz takie posty, kazdy moze sie zglaszac czy robisz posty promujace wybranym osobom?
    Zapraszam do mnie ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jest konkurs na post promujący, aktualny trwa do czwartku i jest post niżej, więc jak chcesz to się zgłoś.A tak to wybieram tylko wybrane blogi które mi się podobają :)

      Usuń
  12. Wydaję się być tej twojej przyjaciółki blog całkiem ciekawy ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się zdjęcia! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz uroczą koleżankę i na pewno zajrzę na jej bloga
    Zapraszam do mnie,kocham Twój blog :*
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki sweterek <3


    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. + + + http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wchodzę na jej blog! :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog i fason. Obserwuję. Mam tylko jedno pytanie. Jak zrobiłaś to że pasek boczny jest na oddzielnej linii
    Szukam tego i nie mogę znaleźć proszę ciebie o pomoc :/ Jakbyś mogła to odpowiedź napisz tu lub na mój e-mail : natalialempicka.pl@wp.pl
    Zapraszam też do mnie :
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na wszelki wypadek to z boku jest napisane kto mi robił design, pytaj się Agaty :)
      Natalia :)

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*