naglowek

naglowek

9 lis 2014

Nobody is perfect

 Małe pytanko do Was czy chcielibyście  abym zrobiła konkurs który polega na kreatywnym odpowiedzeniu na pytanie, a nagrodą byłby post promujący na blogu moim i na Julki?
W końcu doczekałam się długiego weekendu, w sumie i tak nie jest zbytnio długi, ale 4 dni zawsze coś. Spędzę ten weekend na czytaniu książki i za pewne na kuciu z chemii,niemieckiego,fizykii oraz matematyki .
Ponieważ rzadko pojawiają się tu posty tematyczne postanowiłam, że dzisiaj zrobię taki post. Tematami tego postu będzie szykanowanie, wyśmiewanie oraz to , że trzeba doceniać  co się ma , bo w ciągu jednej sekundy wszystko możemy stracić. Od razu mówię, że w pisaniu postów tematycznych nie jestem zbyt dobra, wiec może to być post trochę bez składu i ładu, ale starałam się. :) Pomysł na ten post zaczerpnęłam przeglądając pewnego aska na którym znalazłam takie oto video:
Kompletnie nie wiem od czego zacząć, może od tego o czym opowiada ten filmik powyżej. Jest to historia nastolatki, która miała głuchoniemego ojca i była przez to szykanowana w szkole. Nawet nie wiedziała jaki skarb miała, ciągle kłóciła się, aż pewnego dnia  nie wytrzymała i  popełniła samobójstwo,   jedyną opcją żeby przeżyła to ,,przetransportowanie" krwi kogoś z rodziny do jej organizmu. Ojciec oddał jej swoją krew , ale  musiał umrzeć. Dopiero po śmierci uświadomiła sobie  jakiego miała ojca. Dlaczego to zrobiła? A no właśnie przez innych rówieśników którzy  wyśmiewali się z niej, przyklejali kartki z napisem ,, głuchy tata".  Więc taka przestroga dla tych którzy ciągle wyśmiewają innych rówieśników, to nie są tylko puste słowa , takie parę słów które ty uważasz za puste mogą na prawdę  dotknąć drugą osobę i może dojść nawet do popełnienia samobójstwa bo osoba tego nie wytrzyma.
___________________________________________________________________________________
A teraz odnośnie tego drugiego tematu, czyli docenianie to co się ma bo można szybko to stracić.  Na przykład dam sytuację marudzenia przez nastolatków na rodziców. O matko, ale oni są źli, dają mi karę, obcinają kieszonkowe,  każą sprzątać pokój i wiele innych. Ale tak na prawdę tylko oni kochają cię tak prawdziwie , prosto z serca. Nie powinnaś tracić czasu na marudzenie, bo ich niedługo może zabraknąć i dopiero wtedy przekonasz się jak bardzo żałujesz , że codziennie wypominałam im  wszystko, a to że nie dali ci na sukienkę. Na prawdę  nie ma co, chwytaj każdy dzień i spędzaj go z tymi najbliższymi , nie trać czasu na bzdury :)


                                                         A wy co myślicie na ten temat?
                                                                 Do zobaczenia :)

40 komentarzy:

  1. Widziałam tą reklamę... poruszająca
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Śpieszmy się kochać ludzi. Tak szybko odchodzą"...
    Myślę, że nie ma powodu, aby nabijać się z niepełnosprawności drugiego człowieka. Co w tym śmiesznego, że ktoś nie widzi, nie słyszy, nie może chodzić? Ludzie ubodzy w coś co pomaga nam funkcjonować w zwykłym codziennym życiu, ale są to ludzie bogaci w serce. Oni mimo przeciwności losu potrafią się cieszyć tym co mają, nie przejmują byle pierdołami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się połakałam oglądając ten filmik. Obrażanie jest największym świństwem jakie może być. Cóż ludzie już tak mają. Nie lubią inności
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już tę reklamę, za każdym razem płaczę gdy ją oglądam! Masz rację należy doceniać to co się ma, zwłaszcza rodzinę :)
    Zapraszam do siebie odwdzięczę się za komentarze czy obserwację ;)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, ja też za każdym razem płaczę:<

      Usuń
  5. bardzo fajny post i zdjecia

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo poruszająca reklama.
    Dzisiaj nastolatkowie mówią coś typu "Moja stara..." nie doceniają swoich rodziców. Dopiero docenią jak umrą... To przykre.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poważny temat :) Myślę podobnie jak inni, że trzeba doeniać to co się ma :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. SMUTNE,NIE MOGĘ OGLĄDAĆ TAKICH FILMÓW,PONIEWAŻ OD RAZU ZALEWAM SIĘ ŁZAMI :C
    ZRÓB TAKI KONKURS :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na konkurs się piszę.
    Widziałam ten filmik już wcześniej. Jednak ciężko mi tu cokolwiek powiedzieć, bo wszystko ma 2 strony.
    http://niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wygląd bloga, zdjęcia bardzo fajne,
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż oraz będę wpadać częściej.
    -
    http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, 4 dni wolnego, a uczyć się trzeba, u mnie to głównie francuski ;/ ... Reklama bardzo wzruszająca, spotkałam się z nią wcześniej... Prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście smutna reklama :/

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mozesz zrobic konkurs :)
    od razu mi sie zachcialo plakac :'(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo, bardzo mądre słowa. cieszę się, że są jeszcze osoby, które potrafią myśleć "po ludzku" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. ja często jestem zła na rodziców :P Ale chyba każdy tak ma...
    I zawsze staram się wykorzystać jak najlepiej każdy dzień w miare możliwości
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł z tym konkursem :D
    A co do reklamy, bardzo poruszająca. Niestety nie zawsze doceniamy to co mamy.

    Zapraszam http://debezja.blogspot.com/2014/11/lekcja-2.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam tą reklamę, poruszająca...

    http://blogzfajnanazwa.blogspot.com/
    Byłoby miło gdybyś zajrzała na mojego bloga i zostawiła komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uf, aż nie wiem co napisać odnośnie tego filmiku. Po prostu mnie wmurowała ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądre słowa. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do konkursu? To bardzo dobry pomysł :D
    Masz bardzo interesującego bloga, wiesz? Podobają mi się takie blogi!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej historii. To naprawdę przykre. Często właśnie mówi się o takich tematach które poruszyłaś i bardzo dobrze bo trzeba mówić o takich rzeczach i być może jak ktoś przeczyta taki post to trochę zmieni rozumowanie. Choć jakoś zauważyłam (przynajmniej w moim otoczeniu) ale ogólnie w Polsce, to coraz mniej jest takich osób i większość osób się na wzajem toleruje co bardzo popieram! A co do konkursu o którym wspomniałaś - chętnie bym wzięła w takim udział :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    +

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki konkurs byłby naprawdę ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Za każdym razem, kiedy widzę tę reklamę, łzy samej napływają mi do oczu...

    takeiteasy-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczesniej nie widziałam go , ale bardzo mnie wzruszył ;c
    Zgadzam się z tobą nie tracmy czasu na fochy bo rodziców kiedyś nam może zabraknąć :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    W obiektywie życia

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny wygląd bloga, podoba mi się!
    No i fajny pomysł na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju, pierwszy raz oglądam tą reklamę, normalnie serce pęka...piękna!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poruszająca historia i pouczająca dla tych którzy się wyśmiewają.
    Pamiętam jak kiedyś obroniłam koleżankę która była wyśmiewana i później ja miałam z tego problemy ale nie żałuje swojej wytrwałości bo wszystko później na dobre się zmieniło :)

    pozdrawiam
    http://m-inis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna reklama . Ja niestety ( albo na szczęście nie wiem sama ) nie mam taty

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widziałam wcześniej, ale aż łezki mi poleciały.
    Dodaję do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga!
    a do tego design jest bardzo przejrzysty i estetyczny :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny posty ;)
    zapraszam do mnie!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. rozpłakałam sie jak oglądałam tą reklame ;(

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*