naglowek

naglowek

6 lis 2014

Rok bloga!

Zanim przejdę do tematu to zapraszam na bloga mojej koleżanki Weroniki, jest bardzo zdolna i potrzebuję motywacji do blogowania: Klik .

Jutro w mojej szkole jest huczna impreza mianowicie 30 lecie nadania imienia szkole. Jestem w szkolnym chórze i będę śpiewała. A tak poza tym to nic ciekawego się nie będzie działo. Weekend zamierzam  spędzić na czymś bardziej aktywnym niż leżenie w łóżku, czy oglądanie seriali.  A teraz przejdźmy do właściwego tematu, mianowicie właśnie dziś 6 listopada minął rok   mojego bloga. To właśnie  6 listopada ubiegłego roku odważyłam się i założyłam bloga, by dzielić się z Wami wszystkim co mnie otacza. Do tej pory zyskałam  471 obserwatorów, ponad 52 tysiące wyświetleń . Komentarzy jest ponad 6 tysięcy, co miesiąc odwiedza mnie co najmniej 6 tysięcy ludzi, jak do tej pory napisałam 176 postów . Chciałabym powiedzieć Wam, że dziękuje bardzo  Wam za to , że jesteście,że wspieracie i jesteście w każdych trudnych chwilach. Piszę nie tylko dla siebie ale też i dla was, gdyby nie Wy to nie było by całego bloga. Bardzo Was kocham i cieszę się z każdej wiadomości jaką dostanę od czytelniczek.

Miło poznać osoby które znają mnie z bloga, i chcą spędzać ze mną kilka godzin na pisaniu wiadomości. Mam nadzieję, że kiedyś poznam w rzeczywistości chociaż trochę z moich czytelników, bo jesteście cudownymi osobami :*  Jesteście wielką motywacją dla mnie i nie żałuję ani trochę tego , że założyłam bloga czy nie chcący udostępniłam link na facebook'u. Chcę żeby każdy wiedział, że blog to ciekawa sprawa i nie ma się czego wstydzić. Dzięki blogowaniu zmieniłam się ogromnie co niektórzy z moich znajomych mogło zauważyć, ale mi to nie przeszkadza, uwielbiam zmiany szczególnie na lepsze moim zdaniem.Czy kiedyś zrezygnuję z blogowania? Nie zamierzam, przez najbliższe lata zamierzam tylko pisać bloga i być coraz lepsza w tym co robię. Mam nadzieję, że za kolejny rok będzie Was jeszcze więcej!

                                                              Pamiętajcie jesteście najlepsi :*



32 komentarze:

  1. gratuluję i kolejnych owocnych lat zyczę w blogowaniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , ja też niedawno( no przed wakacjami...) obchodziłam rocznicę mojego bloga :) W tak w ogóle to świetny blog :)

    celinesbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejeje :) juz rok ! A my znamy sie pol roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko mi zleciał ten rok. No dokładnie już pół roku, niedługo nasza rocznica :D Kocham mocno <3

      Usuń
  4. Gratulację, oby jak najdłużej! Coraz lepiej Ci idzie, pozdrawiam.
    Mój Blog - klik! ZALEŻY MI, komentuj i obserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, jestem na tym zdjęciu,hehe :D
    Gratuluję :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jeszcze jeszcze daleko do rocznicy bloga:* To więc tak Życzę ci abyś miała wiele więcej pomysłów na posty i dużooo współpracy choć to nie najważniejsze ! :)
    zapraszam : http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje mój blog (dopiero zaczynam) -> http://juciqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje roku blogu! mi jeszcze sporo brakuje :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, życzę dalszych sukcesów blogowych ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje rocznicy : *
    Powodzenia dalej

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle obserwatorów w jeden rom to całkiem sporo! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulację i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję Ci!

    Mój blog - ♡kliknij♡
    Pozdrawiam- Steffy : )
    P.S wyk. designy wiec jeśli chcesz napisz an mój e-mail (jest na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. 6 tysięcy to bardzo potężna liczba.Życzę ci aby tych rocznic było więcej :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację dla Ciebie i oby liczby wciąż rosły, a także tych latek przybywało ;)
    ✗ blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Też niedawno obchodziłam rok bloga! Gratuluję osiągnięć :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych
    sukcesów w blogowaniu ;)

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję osiągnięć! :*

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje tylu osiągnięć w ciągu roku :)
    Życzę wielu udanych lat z bloggerem xD

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje! Mój blog ma już ponad 2 lata :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy bloga ♥
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w banner
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :*
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację ♥

    http://choooly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*