naglowek

naglowek

2 gru 2014

Informacyjnie

No więc dzisiaj taki typowo informacyjny post.
Po pierwsze już niedługa nastąpi bardzo, mam nadzieję, pozytywna zmiana, mianowicie zmiana designu :) Nie będzie to jakiś świąteczny design tylko po prostu najprostszy w wykonaniu  właścicielki bloga ,, kierunkowy48".
Jeśli chodzi o całą tą świąteczną serię to ja osobiście nie mam pomysłu na nią, więc jeśli chcecie bym zrobiła taką serię to musicie dać mi pomysły na posty w komentarzu. Jestem otwarta na nowe propozycję.
Po trzecie prosiłabym Was o zadawanie pytań, bo w swoim czasie chcę zrobić Q&A.
Po 4 zbliżają się święta, więc jeśli jakaś osóbka chciałaby mi coś wysłać, kartkę, list cokolwiek to z chęcią podam adres, chociaż chyba nikt nie chce , ale zawsze warto mówić, że jest się otwartym na takie wysyłki :) Na pewno pojawiłaby się jakaś seria z paczkami od Was jeśli ktokolwiek by wysłał. :)
No i po ostatnie chciałabym Was poinformować o Sylwestrowej przecenie na Sheinside( tak, mam współpracę z sheinside, zdecydowałam się zgodzić na te warunki, mam nadzieję że nie zlinczujecie mnie za to i nie będzie komentarzy typu sprzedałaś się .Będę Was na bieżąco co 4 dni informować o przecenach)
 www.sheinside.com/Holidays-Wear-vc-609.html?aff id=2195
Best gifts for you and your friends!
Find the perfect holiday wear and accessories!
Start from $3.99! here: Holiday Wear Sale!

Przykładowe rzeczy na przecenie:
         Red Sleeveless V Neck Flared Dress picturesWhite Sleeveless Sequined Maxi DressGreen Long Sleeve Sequined Bodycon Dress picturesBlack Spaghetti Strap Sequined Pleated Dress pictures
|klik|klik|klik|klik|

1. 
2.
3.
4.
Żeby kliki byli zaliczone to trzeba kliknąć tam gdzie jest promotion, a nie w normal :) I czekać aż do końca naładuje się strona :)
Proszę o kliki tak bardzo mocno <3 

17 komentarzy:

  1. Kliknęłam :)
    Mogłabyś poklikać w link do kurtki ? ♥ ♥

    http://blog017.blogspot.com/2014/12/start-collaborating.html

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane;)

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. super sukienki :) myslalam, ze ta czarna to osi, hahaha :)
    bardzo fajny post :) ja niestety nie mam pomyslu na zadna serie swiateczna,
    choc sama zamierzam napisac :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze z nimi współpracujesz to nic złego ;)

    Mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocnej współpracy :* Też nie mam za bardzo pomysłu na posty świąteczne, muszę poszukać w sieci dawki inspiracji i pomysłów. :)
    Całusy :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki nie w moim stylu niestety, a na zmiany czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukienki poklikam :)

    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sukienki. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielona sukienka jest śliczna ! <3 Poklikałam ;)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/12/co-dostaam-na-urodziny-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzeczy :) co do Q&A: od kiedy masz bloga? I dlaczego go założyłaś?

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*