naglowek

naglowek

30 gru 2014

Podsumowanie roku 2014

Tak więc  już jutro ostatni dzień starego roku. Zaczyna się nowy rok, więc chciałabym napisać Wam co przez te 12 miesięcy zmieniło się u mnie. Jak pisałam ten post to inspirowałam się postem Asi :)


Jeśli chodzi o zdjęcia to w tym roku kompletnie nawaliłam. Nie dość , że mało kiedy się pojawiały to były słabej jakości, ale na początku stycznia dostaję nowy aparacik, więc będzie tylko lepiej :)

A teraz trochę o  nowych znajomościach. Nigdy  nie myślałam nawet , że   na tym świecie jest tak wielu wspaniałych osóbek. Poznałam mnóstwo  ludzi, z wieloma mam stały kontakt, fakt internetowy, ale jednak zawsze coś. Z jedną  planujemy spotkanie, piszemy listy, więc na prawdę jeśli chodzi o ludzi to poznałam wiele bloggerek, czytelniczek i każdą pozdrawiam i dziękuję za te nasze rozmowy :)
                                     
                                                                      *śliczna moja Werka*

Mój charakter zmienił się diametralnie.  Jestem bardziej otwarta do ludzi, lubię nawiązywać nowe znajomości.

Moja organizacja też w jakimś stopniu się polepszyła jeśli chodzi o blogowanie, bo staram sie pisac częściej i regularniej:)
                                                    Szczęśliwego Nowego Roku dziubaski :*


47 komentarzy:

  1. Śliczny post :)
    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem :) Oby nadchodzący rok był jak najlepszy :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także życzę Ci szczęścia w Nowym Roku :*

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że tyle się zmieniło, mam nadzieję, że z każdym dniem będzie lepiej :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dużo się zmieniło i sama ja się zmieniłam:)

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytskiego najlepszego na nowy rok <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie zainteresowałas swoją osobą, masz przecudowny blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. niech Twoje postanowienia marzenia i plany sie spelnia a nowy rok owocuje w jak najlepsze i najszczesliwsze wydarzenia, niech Twoje zycie zmienia sie na lepsze. Duzo milosci i ciepelka, wspanialej atmosfery. Otaczaj się dobrymi ludzmi, nie falszywimi, tylko takimi, ktorzy zawsze pomogą i zawsze będą ze względu na Twoją osobowość!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem bardziej otwarta do ludzi ;3 Szczęśliwego nowego roku ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. No to praktycznie same plusy w 2014r. To świetnie! Życzę ci by 2015r. był równie wspaniały, a nawet lepszy ♥

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowania :D <3
    Szczęśliwego Nowego Roku ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. super jest ta piosenka !:)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie życzę udanego 2015 roku! :3 Abyś nadal robiła to co kochasz i spełniała swoje marzenia!:)
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też się trochę pozmieniało w minionym roku! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie życzę udanego sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój blog! Obserwuję ;)
    Jeśli chcesz, wpadnij do mnie :)
    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rok 2014 oceniam pozytywnie.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój charakter również zmienił się przez ten cały rok ;)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego na Nowy Rok ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwego Nowego Roku 2015 ♥
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/goodbye-2014-hello-2015.html
    Zapraszam na podsumowanie roku 2014 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne podsumowanie:) szczęśliwego nowego roku! ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba w tym roku nie będę nic podsumowywała, ponieważ jestem zdania, że nie ma zbyt wielu rzeczy do wspominania. Chciałabym poniekąd zapomnieć o rzeczach, które miały miejsce w tym roku, ponieważ rozpoczął się nowy etap w moim życiu. Nie chciałabym uprzykrzać sobie życia niechcianymi wspomnieniami. Ograniczę się jedynie do nadziei, że 2015 będzie znacznie lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mój charakter też się sporo zmienił .. :) świetne podsumowanie, bardzo podoba mi się również design Twojego bloga :))
    wszystkiego najlepszego w 2015 :*
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęśliwego Nowego Roku ! Życzę mnóstwa nowych obserwatorów i wiernych czytelników :)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też najbardziej się chyba zmienił charakter :)
    Szczęśliwego nowego roku kochana! :)

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku ! ♥ Spełnij wszystkie swoje postanowienia !

    Inez - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :) Mój charakter też się zmienił.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwego Nowego Roku! Życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu wiernych czytelników i spełnienia wszystkich marzeń! :*
    http://teamparisgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. życzę ci żeby ten rok był dla ciebie jeszcze lepszy niż 2014 :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. szczęśliwego nowego roku!:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też poznałam w tym roku strasznie dużo nowych wspaniałych osób ^^
    szczęśliwego 2015 roku! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja organizacja także polepszyła się w ostatnim czasie, ale mówię tu raczej o szkole. Przez ten rok stałam się pewniejsza siebie, z czego jestem bardzo zadowolona. Życzę Ci, aby ten rok był pełen uśmiechu i radości, aby ten rok był rokiem jeszcze większego kreatywnego działania na blogu.
    Obserwuję!
    Pozdrawiam cieplutko:

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też bym chciała dostań nowy aparat , ale nie wiem jak to będzie :):
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/2015/01/choies.html - poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie http://transvormens.blogspot.com/2015/01/witajcie-no-to-mamy-2015-rok-niedugo-do.html

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*