naglowek

naglowek

29 gru 2015

Prezenty,prezenty wszedzie

W ostatnim poście napisałam wam,że zrobię post na blogu o tym jakie prezenty dostałam na święta. No więc robię. Od razu mówię,że ten post nie ma na celu chwalenia się czy coś w tym stylu. Prezenty są małe, symboliczne,ale i tak z wszystkich się cieszę.







   
O tych 2 książkach postaram zrobić się jakiś post,recenzje,ale to dopiero jak je przeczytam.
Dziękuję za prezenty. ;) Były jeszcze słodycze ale no już nie ma. Wybaczcie.
Do zobaczenia ;*



26 gru 2015

Święta,święta i po świętach

Tyle przygotowań do świąt, tyle jedzenia do zrobienia, tyle  stresu, a już prawie koniec tej świątecznej atmosfery. Ja przez te lenistwo, nawet nie napisałam Wam życzeń, jakoś nie miałam ochoty pisać posty,przez co ucierpiał mój blog, wszystkie liczby spadły :< Mam nadzieję,że po tym jak wrócę wszystko wróci do normy. Jeśli chodzi o święta, to były jak zwykle udane, mnóstwo jedzenia, rodzina, prezenty też udane ,ale  na temat prezentów będzie  osobny post. A tymczasem mam chociaż przyjemność złożyć Wam życzenia noworoczne. Super Sylwestra z najbliższymi, szczęśliwego Nowego Roku i żeby ten przyszły rok był lepszy od tego . Ja w tym  roku  Sylwestra spędzam z rodzinką i Polsatem :D A wy jak go spędzacie? Możecie pisać mi w komentarzach  co dostaliście na święta, i jak spędzacie Sylwestra. No i oczywiście  piszcie pomysły  na posty.  W 2016 mam zamiar być bardziej aktywna, nie robić  sobie przerw w blogowaniu, a przede wszystkim udostępnić Wam mojego snapchata i instagrama. Oczywiście uaktywnię się również  na fanpagu, bo również   tam Was zaniedbałam.  Mam nadzieję, że to będzie super sprawa i będziemy mieli lepszy kontakt. :)


                                                   Do zobaczenia :)

7 lis 2015

To już dwa lata!+małe rozdanie

Dokładnie 6 listopada 13-letnia Natalia weszła na stronę  blogspota i podjęła najlepszą decyzję w życiu.Założyła bloga. Już tyle razy pisałam , że  nie żałuję tego co zrobiłam , ale powtórzę to  jeszcze raz.Nie załuję!  Przez te dwa lata wiele się zmieniło, nie tylko ja ,ale też  mój blog przeszedł metamorfozę. Pomimo tego, że  robie to samo przez dwa lata, czyli pisze posty, to nadal mi sie to nie znudziło,chce to robić cały czas. Chciałabym Wam podziękować,że pomimo tego, że moje posty nie są dopracowane,jeśli chodzi o zdjęcia, to nadal tu jesteście,komentujecie i wspieracie.Dziękuję,że jest Was aż tyle, dla mnie liczba 635  jest ogromna :) Chciałabym Wam się odwdzięczyć więc organizuję małe rozdanie, w którym do wygrania jest biżuteria i jakiś mały upominek gratis. :) Zdjęć nie wstawie, bo chce zebyście mieli niespodziankę :) 

                                                               Zasady konkursu:
                                                             Obserwuj mój blog(podaj nazwe pod jaką obserwujesz)
                                                         Odpowiedz na pytania: Co lubisz w moim blogu?Co ci sie w nim podoba,a co byś zmieniła/zmienił?Na pytania odpowiadacie tutaj w komentarzu. W komentarzu daj link też do  swojego bloga,albo email, żebym  miała kontakt  jak coś ze zwycięzcą.
                                                      Jak widzicie zasady konkursu są banalne :)
Czas do 20 listopada :) Mam nadzieję,ze zgłoszeń bedzie sporo i  za rok na następne  urodziny będę mogła powtórzyć takie rozdanie, dla większej ilości osób:)

                                                   Jeszcze raz Wam dziękuję za wszystko:*
                                                            


1 lis 2015

Jesienne outfity

Po długiej przerwie  ,bo prawie 3 tygodniowej, wracam z nowym postem.Tym razem będą to 3  outfity , czasem trochę bardziej jesienne,  a czasem mniej jesienne. Wszystkie ciuchy pochodzą z cudownego sklepu, z którym dzięki Waszym kliknięciom będę mogła współpracować. No więc bez zbędnego  rozpisywania się zaczynajmy:
                     1. KLIK                    2.KLIK                                3.KLIK 
Ten outfit  może nie jest zbytnio jesienny, ale bardzo mi sie      podoba. Ostatnio polubiłam takie  eleganckie stroje,  i ten jak najbardziej wpasowuje sie w moje gusta.
  
1. KLIK                         2.KLIK                                   3.KLIK
Ta stylizacja  jest już bardziej jesienna. Tego jesiennego charakteru dodaje  ten cudowny  sweter. Stylizacja jest luźniejsza od poprzedniej,ale to nie oznacza ,że  mi się nie podoba, czasem  też trzeba sie ubrać troche  luźniej? :D
                          1.KLIK                                   2.KLIK             
A teraz  odrobinka  lata w tej jesieni.:)  Może nie ubrałabym sie  przy temperaturze 0 stopni,ale można  marzyć przecież, stylizacja jak najbardziej na tak , jeśli chodzi o mnie :)

A teraz  zapraszam do klikania w ,,KLIK". Będe bardzo,bardzo wdzieczna:)
 Do zobaczenia:)                

10 paź 2015

Początki są trudne

W poprzednim poście , ogłosiłam konkurs, niestety tylko dwie osoby poprawnie ,,zgłosiły się".To nic, po obejrzeniu Waszych blogów, postanowiłam i tak napisać tego posta. Jedna z nich dopiero  zaczyna, z tego co widzę i jest to Zuzanna z bloga KLIK . Zuza ma  dopiero 2  posty i 10 obserwatorów, ale jak dla mnie super zaczęła. Jakość zdjęć jest świetna, stylizacje, które tam pokazuję  również są fajne. Dziewczyna daje sobie radę, a jak  każda bloggerka wie ,że początki są bardzo trudne, szczególnie teraz gdy każdy praktycznie ma blogi i trudno jest się wybić. Miejmy nadzieję, że Zuzka poradzi sobie i jeszcze będzie o niej głośno :) A  oto  Zuzanna:

A teraz czas na drugą bloggerkę, Karolinę.Jest trochę bardziej doświadczona,  ma trochę więcej oobserwatorów, bo 154.  Jest to  z tego co widzę blog typowo modowy, Karolina pokazuje nie co inny styl niż mój, ale i tak  podoba  mi sie to, że  ma swój styl.. Zdjęcia są również super jakości. Tak jak wspomniałam u Zuzanny,  mam nadzieję, że i Karolina  się wybije swoją oryginalnością i mam nadzieję, że obu bloggerkach usłyszymy i nie poddadzą się  tak szybko :) Blogowanie jest super  uwierzcie  mi, jeśli ktoś robi to z pasją, a nie dla korzyści  to  jest  świetna forma spędzania wolnego czasu. A oto  Karolina:


Mam nadzieję, że odwiedzicie  te   dwie  świetnie  zapowiadające sie bloggerki :)

                                                Do zobaczenia w następnym poście . :*

4 paź 2015

Wszystko co najlepsze z....

Przez tą przerwę, którą zrobiłam sobie w  wakacje odezwała się do mnie firma Dresslink.Złożyłam zamówienie, a teraz chciałabym  Wam pokazać  moje jesienne must have z tej właśnie strony.Nie dziwcie sie jeśli pojawią się koszulki, ponieważ nawet w jesień zakładam koszulki na krótki rękaw, jak jest zimniej to po prostu  na koszulkę zakładam sweterek i jest cieplutko :)

                                                                            Sweaters
New Nautical Women's Summer Casual Flouncing Sleeve Neck Chiffon blouseNew Women Knit Loose Sweater Geometry Design Printed Long Sleeve Pullovers Big Size2015 Women Korean Casual Loose Long Sleeve Splice Knitted Sweaters Cardigan Coat
1..KLIK                                                   2.KLIK                                     3.KLIK

                                                                    Hoodies

Finejo Women Fashion Casual Batwing Long Sleeve Number Print Sweats Pullover Sweatshirt Women's Korean Hoodies Coat Tops Jumper Round Neck Lace Print Sweatshirts Pullover T-ShirtWomen's New Fashion Round Neck Lace Floral Sleeves Sweatshirts Splicing Outerwear
4.KLIK                                                  5.KLIK                                       6.KLIK


                                                                     Shirt and blouses

Women Casual Turn Down Collar Long Sleeve Plaid Shirt TopsWomen's Celeb Style Splicing Color Slim Fitted Summer Chiffon Sweet Shirt Tops Blouse S/M/L/XLPlaid Print Round Neck Long Sleeve Casual Loose Short Blouse Tops T-Shirt Womens
7.KLIK                                                          8. KLIK                                                 9.KLIK



                                                                Konkurs :
Kliknij,odczekaj aż strona sie załaduje, podaj w komentarzu cene danej rzeczy. Spośród osób ,które podadzą cenę, wybiorę kilka blogów  które prowadzone są dobrze,dokładnie,estetycznie i jeszcze wiele innych określeń   i w ramach ,,nagrody" napisze o nich w następnym poście :) 


 Bardzo proszę o klikanie :) 

27 wrz 2015

To już jesień!

Parę dni temu powitaliśmy już jesień, co dla mnie jest wielkim szokiem, bo dopiero co były wakacje i latałam w krótkich spodenkach do 22 ,a  teraz jest 19 i już jest ciemno. Trochę mnie to  przygnębia, bo wstawanie o 6:30 ,gdy za oknem tak  ciemno  nie jest przyjemne,  ale trzeba dać radę. Jeśli chodzi o pogodę, to jest znośna, przynajmniej  nie pada deszcz, można  po szkole gdzieś pójść nie obawiając się , że wrócę do domu  przemoknięta. A  jak już mowa o wyjściach to wczoraj   spędziłam  pół dnia z Kamilą, nie obyło się bez zdjęć.  A wy co wczoraj robiliście i jakie macie plany na  ostatni dzień weekendu?  A teraz, żeby nie było tak pusto,  dodaję kolaż ze  zdjęć z  Kamilką. Powiem Wam, że z nią najlepiej mi się ,,pozuję" do zdjęć.  Przepraszam  za  jakość, ale jak już pisałam  o 19 już jest ciemno, a  tylko o tej porze się z nią spotykam. Mam nadzieję, że jakoś przeżyjecie :)

Jeśli macie pomysły na posty, sesje,  to bardzo proszę w komentarzu,ponieważ mi brakuje pomysłow :<
Do zobaczenia:)



12 wrz 2015

top #6

Znów nie pisałam prawie dwa tygodnie,ale to tylko dlatego,że w taką beznadziejną pogodę, znaleźć fotografa w miejscowości która liczy nie całe 80 osób jest bardzo trudno.Mam nadzieję, że będę miała w końcu te zdjęcia, bo ich brak na razie zmusza mnie do robienia postów typu takiego jak ten,czyli moje ulubione piosenki.

To są moje ulubione piosenki, ogółem słuchałam więcej,ale tylko te mnie ,,oczarowały" i towarzyszyły mi codziennie w wakacje , w pracy, i teraz  w szkole również mi towarzyszą.
Następny post, mam nadzieje pojawi się na dniach, najpóźniej za tydzień w sobotę. Wszystko zależy od pogody,od mojego prywatnego fotografa:)
A ta piosenka  jest po prostu tak wzruszająca, na prawdę posłuchajcie jej :)
Do zobaczenia:3

1 wrz 2015

szkołe czas zacząć

Jak tam kochani po pierwszym dniu w szkole? U mnie ten dzień minął szybko, wesoło,pomimo tego, że moja opalenizna wystraszyła połowę ludzi:) Jutro mam tylko dwie lekcje i znów na galowo, ponieważ idziemy do muzeum. Trochę sie boję już 3 klasy gimnazjum.Mam nową panią od fizyki, a na ostatni rok nowy nauczyciel z przedmiotu z którego najlepsza nie jestem, nie wróży to nic dobrego. Tak samo przeraża mnie plastyka, gdyż moje zdolności zaczynają się na narysowaniu patyczaka a kończą na rysowaniu krzywego koła,serduszka, więc czuję ,że będzie kiepsko. A tak zmieniając temat, to miałam zrobić back to school, jak w tamtym roku,ale  coś nie wyszło,zbyt późno kupiłam laptopa :) I na koniec bardzo bym chciała podziękować Wam,że pomimo braku postów statystyki nie spadły tragicznie w dół,obserwatorów trochę doszło, a to jest dla mnie ważne,że pomimo tego,że mnie nie było,wy byliście aktywni. Na koniec parę zdjęć widoków z mojego,,miasta" i widoki z pracy :)








                                                          Do zobaczenia :*

28 sie 2015

wracam do żywych +mix zdjęć

W końcu po miesiącu milczenia wracam na tego bloga ze zdwojoną siłą i pomysłami na posta.Możecie być pewni,że nie planuję już większych przerw. Ta była spowodowana brakiem komputera,w sumie to lepiej ze tak się stało, przynajmniej trochę odpoczęłam od internetu. Koniec przynudzania,jak mijają Wam ostatnie dni pięknych,słonecznych wakacji? Mi cudownie, mogę powiedzieć, że pomimo 6 godzin w pracy,spędziłam je super,aktywnie i razem z przyjaciółmi.:) Pogoda również dopisywała,bo było ponad 30 stopni. Kolejny plus takiej pogody jest taki,że przynajmniej się opaliłam, a raczej spaliłam :D Ponieważ długo czekaliście na posta, a ja przez ten czas zrobiłam mnóstwo zdjęć, możecie przygotować się na wysyp pięknych zdjęć ze spotkań z Kamilą .:*




Do następnego kochani:D

25 lip 2015

Wakacji ciag dalszy

Wakacje ruszyly w koncu pelna para, pomimo tego ze pogoda niezbyt dopisuje, a ja pracuje.Wieczory i dni wolne  staram sie spedzac ze znajomymi, przyjaciolmi. Czasem takie spontaniczne wypady nad stawek czy na pizze albo na plaze  meleksem przydaja sie.Wczoraj np spotkalam sie na plazy z moja internetowa przyjaciolka. Po prostu zadzwonila pod koniec mojej pracy ze jest nie daleko i tak wlasnie na 10 minut obok siebie mialam osobe z ktora pisalam przez internet prawie półtora roku.

14 lip 2015

Wishlist

Już dawno przestałam,albo zawiesiłam wszelkie wspolprace,ale gdy odezwala się do mnie firma dresslink pomyślałam że byłoby super przetestować? ich ciuchy, bo słyszałam wiele pozytywnych i negatywnych opinii na temat tego sklepu. Jestem zobowiązana do zrobienia wishlisty , wiem że to głupie robienie tych wishlisty, prosić o kliki, ale próbuje ograniczyć tego typu posty. W tym miesiącu to będzie mam nadzieje jedyną wishlista na tym blogu. No i nie chętnie ,ale proszę o klikanie w podlinkowane kliki. Skupiłam się na letnich i jesiennych ubraniach.W ramach podziękowania to robie mini konkurs:

  • Kliknięcie w link,odczekajcie minutke.
  • W komentarzu podaj cenę ciucha.
  • Jeśli będzie mało chętnych to dam tylko linka do bloga, a i jeśli dość sporo to zrobię osobny post z najlepszymi blogami, które bardzo mi się spodobały.














                     1.Klik.                                                                           2.Klik








                3. Klik                                                                          4.Klik

                  5. Klik                                                        6.Klik
Z góry dziekuję za wszystkie kliki, pamiętajcie o mini konkursie :)Bądźmy wszyscy szczesliwi. Jeśli macie jakąś radę jak zrobić by te ciuchy się tak nie przestawiały, bo w panelu pisania jest normalny układ tych ubrań  to byłabym wdzięczna jeśli napiszecie w komentarzu.

10 lip 2015

Deszczowo

Jeszcze nie dawno cieszylam sie ze jest cudowna pogoda, ponad 30 stopni, a tymczasem za oknem widze ogrom chmur i lejacy mocno deszcz.Troche to smutne bo pogoda w ogole nie pokazuje ze jest juz 10 dzień wakacji.Tak szczerze mówiąc nie moglam sie doczekac tych wakacji, a jak juz przyszly to chce wracac do szkoly.Mam tak co roku. Tak na zakonczenie pytanie do was. Jak tam wasze wakacje? Co robicie?


Tak się bawi bloggerka gdy nic jej się nie chce xd

3 lip 2015

Summer tag

Przeglądając posty innych bloggerek w poszukiwaniu inspiracji znalazłam odpowiedni tag do tej pory roku. Dawno tagu nie było więc pomyślałam że to super sprawa. Będzie to letni tag. Zaczynamy.

1. Jakie są twoje ulubione lody?
Wszystkie kocham, żadnymi nie pogardzilabym!
2. Twój ulubiony owoc?
truskawki i czereśnie
3. Japonki, sandały czy baleriny?
Na pewno nie sandały.
4. Jaki lubisz lakier na stopach- french, kolor czy bez lakieru?
Bez lakieru xs
5. Preferujesz bikini, topiki czy strój jednoczęściowy?
Bikini
6. Jak lubisz się opalać- solarium, samoopalacz czy słońce?
Słońce święci nad nami XD 
7. T-Shirt czy Top?
Bez różnicy jak dla mnie ,;)
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnice?
Uwielbiam i spodenki i spodniczki
9. Baseny czy jeziora?
Płaza XD 
Zdrowe odżywianie czas zacząć XD 


29 cze 2015

Day with my friends

Cześć kochani. Dzisiejszy dzień minął mi bardzo cudownie, bo w końcu z przyjaciółmi. O 12 wyjechałam z domu by spotkać się z Karoliną oraz Alicją. Od razu gdy się spotkalysmy ruszylysmy na plaże, pogoda była cudowna.  Strasznie bolaly nas nogi więc jazda meleksem była nieunikniona, chociaż wstydzilysmy się podejść do tego pana. Po dotarciu na plaże poszlysmy na pyszne gofry , chociaż były straszne  słodkie bo z bitą śmietaną.  Na plaży spedzilysmy z jakąś godzinę i już musialysmy wracać bo chcialysmy usiąść na ławce i zacząć się wydurniac i machac do wszystkich kierowców XD  Po tym jak z nudzilo nam się siedzenie na laweczce poszlysmy do ostatniego celu naszej wyprawy-plac zabaw. Jak to na placu zabaw musialysmy poczuć się jak dziecko i użyć wszystkich zabawek które znajdowały się na tym placu. i robić zdjęcia wszystkim. Okazało się ze jestem najwytrwalsza na karuzeli. Dobra koniec tego długiego opisu zapraszam na zdjęcia, nie każdy będzie super jakości bp jednak to były zdjęcia spontaniczne i w ruchu co najgorsze.



Kootek


I te różowe skarpetki











Jedziemy meleksem








Tak wyglądały po karuzeli xd




Oo zgrozo



Że niby modelki xd






Nigdy tyle zdjęć nie było Xd