naglowek

naglowek

30 sty 2015

Kolejna kartka i ferie !

Dzisiaj  ja i część z Was zaczęła upragnione ferie.Czeka nas  2 tygodnie relaksu, odpoczynku i spotykania ze znajomymi , a co najważniejsze   będę miała więcej czasu na blogowanie. Moje plany na ferie to  spanie,leniuchowanie i   odwiedzanie znajomych.  Zanim przejdę do zdjęć kartki którą dostałam od bliźniaczek to parę spraw blogowych:
  1. Piszcie mi w komentarzach pytania , a ja w następnym poście jeśli pytań będzie sporo na nie odpowiem.
  2. Czy chcecie abym  w przyszłości( chodzi mi tak na przełomie luty/marzec) zaczęła nagrywać na yt?
  3. Jakie posty chcecie czytać?
  4. Jeśli chcecie  mi coś wysłać to oczywiście chętnie,  adres podam na fb lub na emailu. Jeśli uzbiera się parę listów, paczek czy czegokolwiek to   będę robiła serię postów o poczcie.  Pamiętajcie kocham wszelkiego rodzaju listy, kartki na którym jest wasze miasto :)
No i to tyle ze spraw blogowych. Parę dni  temu przyszła mi kartka od bliźniaczek. Na dole pokażę zdjęcia:



                                          Jeśli ktoś  ma odpowiedź jak zrobić, żeby zdjęcia nie były takie przekręcone to byłabym chętna na krótką rozmowę na ten temat. Dziękuje Wam za list ,   był cudowny  :D Kocham <3  Ahh ta chemia w tle  na miłe zakończenie semestru .

32 komentarze:

  1. Cudowny prezent.
    1. Jak wygląda u Ciebie dzień?
    Masz pasje? Jak tak, to jakie?
    2. Możesz nagrywać.
    3. Modowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś śliczną kartkę :)

    U mnie na blogu coś czego jeszcze nigdy nie było - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zdjęć to musisz je przekręcić przed dodaniem :) Może kiedyś uda mi się wysłać Ci kartkę <3 Świetnie by było gdybyś nagrywała na yt, na pewno o wiele więcej byśmy się o tobie dowiedzieli ;) Jak coś pytania napiszę Ci na fb :) (jak jakieś wymyślę xd)
    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, a co do pytań to fajnie by było Cię oglądać na YouTube :) Ja bym najchętniej przeczytałam jakiś post o inspiracjach albo jakieś top 10 filmów no w sumie nie wiem do końca ale myślę że takie posty są fajne :> Dopier :o zaczynam pisać :/ Zapraszam : http://olaa-olaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, pisanie listów jest cudowne! W ostatnim poście u mnie o tym wspominałam nawet haha :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytania:
    1. Jak długo już blogujesz? Nie znudziło Ci się?
    2. Masz jakiś ulubiony zespół?
    3. Jak myślisz, czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

    Co do filmików na yt, jeśli faktycznie czujesz, że chcesz nagrywać i, że będzie Ci to sprawiać przyjemność to czemu nie spróbować. Powodzenia :)
    Natomiast posty hmm... może jakiś outfit dnia? Albo ulubione blogi, co znajduje się na moim telefonie, moje pasje itp.

    http://squirtpride.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o zdjęcia, to możesz wejść na swój album Picasa online i tam gdzie zapisują się zdjęcia, zmienić ich orientację (prawo, lewo, góra, dół)
    ♡⃛ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem za tym żebyś zaczęła nagrywać filmiki na yt :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Myślę, że oglądałabym twój kanał na YT .

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie jest dostać taki prezent! :3 Chętnie oglądałabym Cię na yt ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulubione danie?, Kraj, który chciałabyś odwiedzić?
    Z chęcią bym oglądała Twoje filmy.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post ! :)
    zapraszam do mnie : http://flowers1410.blogspot.com/ :**
    obs/obs ?
    jeśli tak to zacznij u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing! Great post and very nice blog!
    I'm following your blog. Can you follow me back, please? Thank you so much! :)
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent! :) Jeśli chodzi o przekręcenie zdjęć to musisz je zapisać na komputerze przekręcone, dopiero dodać zdjęcia do posta (jeśli nie wiem pisz na mój e-mail)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Czy znajomi i rodzina wiedzą o blogu?
    2. Taaak!
    3. DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nmzc za kartkę :* chciałabym cię oglądać na yt!

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci teraz w ferii, moje niestety kończą się i od poniedziałku znowu będę musiała chodzić do szkoły...:( ale cóż, takie życie :D
    1. Co twoi znajomi sądzą o blogu? :)
    Tak, zacznij nagrywać :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł z nagrywaniem na yt :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także rozpoczęłam ferie! Bardzo ładna kartka i bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak tak tak zacznij nagrywaćna yt :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłych ferii! Ja niesttey muszę poczekać jeszcze dwa tygodnie:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam dostawać listy czy kartki :) Jasne, fajnie byłoby cię zobaczyć na yt :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham listy :D
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do zdjęć, to wystarczy je obrócić w pierwszym lepszym programie jak np. photo scape. :)
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  25. super pomysł z tym nagrywaniem - jak nie spróbujesz to się nie dowiesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Jak długo prowadzisz bloga?
    2. Co robisz najczęściej?
    3. Wolisz książki czy filmy?
    +nagrywaj na yt :)

    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*