naglowek

naglowek

20 sty 2015

Ulubione seriale,filmy

Witam . Dzisiaj taki króciutki mam nadzieję post w którym pokażę Wam kilka seriali  , które oglądam  praktycznie codziennie, jeśli się da. No więc na pierwszy rzut idzie Na wspólnej. No jak można tego nie lubić? Ja to kocham i czekam z niecierpliwością na następne odcinki.
*filmweb.com*
No i jak większość z nas oczywiście lubię  ,,seriale" typu Ukryta Prawda, Dlaczego ja, Trudne Sprawy, Dzień, który zmienił moje życie, Szpital i tego typu . Są to takie życiowe dokumenty hahah ;3 

  
*ridelite.pl*
Kolejny serial? to ,,Pielęgniarki"
*ipla.tv*
A teraz przejdźmy do filmów. Wszystkie te filmy to horrory, bo jeśli mogliście zauważyć kocham tego typu filmy,uwielbiam oglądać horrory <3
\
*filmweb*
Najpopularniejszy chyba horror, czyli Ezgorcyzmy Emily Rose .
  
*filmweb*
No i ostatni już film to ,,Naznaczony" i druga część również jest super :)

 
*filmweb*


Do zobaczenia :)
A jakie są wasze ulubione seriale,filmy?

51 komentarzy:

  1. Na Wspólnej bardzo lubię, a oprócz tego Pierwszą Miłość, Prawo Agaty, Szkołę i PLL.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ukrytą Prawdę, codziennie oglądam z mamą kilka odcinków, to taka nasza mała tradycja :) co do fillmów, tak jak Ty uwielbiam horrory, chociaż jestem po nich nieźle ,,obsrana'' ;]] i zdarza sie, ze nie moge spac potem kilka dni
    uwielbiam sinistera, smakosza oraz niepokoj
    lubie takze dom snow oraz inwazję, poniewaz uwielbiam daniela craiga <3
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/i-wanna-be-yours.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Naznaczony to bardzo ciekawy film,pamiętam jak kiedyś mi go przyjaciółka poleciła i razem postanowiłyśmy obejrzec!Nigdy nie zapomnę tej nocki :) Ehh...ubóstwiam ukrytą prawdę i tego typu seriale.Codziennie oglądam :D


    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    paa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kto nie lubi Ukrytej Prawdy.. :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy podobny gust ;)
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha.. ja też lubię : "dlaczego ja" i wgl :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne filmy, ale za tymi serialami nie przepadam.. :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Ukrytą Prawdę :*
    hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe seriale i filmy oglądasz! Ja ogólnie nie lubię korzystać z telewizora, ale może kiedyś obejrzę coś z proponowanych przez ciebie seriali lub filmów ;)
    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja rzadko kiedy oglądam seriale, jak już coś to oglądam tylko w internecie :) nie oglądałam Naznaczonego więc może uda mi się go obejrzeć w najbliższym czasie :)
    Podoba mi się twój blog! Będę zaglądała tu częściej :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego z polecanych przez ciebie filmów, może kiedyś się skuszę. Widzę, że lubujesz w horrorach i thrillerach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Ukryta prawda' jest najlepsza! Często oglądam to nawet z moją Babcią, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szczerze mówiąc nie oglądam seriali :D ale chyba czas zacząć ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukryta prawda najlepsza 4ever !

    ______________________________
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony serial to American Horror Story a film to aktualnie High School Musical:)


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z seriali,które wymieniłaś to chyba najbardziej lubię na wspólnej i pielęgniarki,a z innych to może Pamiętniki Wampirów? O tak ♥ Haha,moja miłość.
    Filmy,hmm... Ich oglądam troszkę mniej,bo tylko wtedy gdy znajdę na to jakiś czas. Moimi ulubionymi filmami do tej pory są: Gwiazd naszych wina (kto tego nie kocha ugh haha), Sala Samobójców, Szkoła uczuć,Pamiętnik, Wredne dziewczyny.
    Niestety nie przepadam za horrorami jak ty ;/ Jakoś nigdy mnie nie ""jarały""
    Ciekawy post!
    Zapraszam do mnie na post o może to dziwne,ale wakacjach! haha
    http://nicoole-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja polubiłam ost. pielęgniarki :) z polskich seriali oglądam m jak miłość^^

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez kocham ukryta prawde haha to takie fajne

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. egzorcyzmy Emily Rose to mój ulubiony horror :)
    Pozdrawiam,
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię Słodkie Kłamstewka i Pamiętniki Wampirów.
    A z polskich to M jak Miłość,szkołę i tp.
    Widzę,że lubisz horrory :)
    Egzorcyzmy i Naznaczony są genialne <3
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim ulubionym serialem jest Arrow ;D
    Ja nie przepadam za horrorami.


    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham horrory! 😻
    just-emmaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gwiazd naszych wina, Odrobina nieba, Lol <3
    Zapraszam http://moja-orginalna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam Egzorcyzmy Emily Rose, ale jakoś szczególnie mnie nie przestraszył :)
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ulubiony serial to Słodkie Kłamstewka a Egzorcyzmów się boję:)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Naznaczony kocham go! A na Anabelle płakałam ze strachu haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię horrorów, bo potem się boję przez parę miesięcy...
    Moimi ulubionymi serialami to na pierwszym miejscu PLOTKARA ( kurcze, kocham Chucka Bassa i w ogóle wszystkich, szkoda że już się skończył), no i oczywiście takie typu ukryta prawda, bo są takie hmm... " odprężające ". A filmów oglądałam bardzo dużo i jakoś nie umiem wybrać tego ulubionego, bardzo podobała mi się ostatnia część Igrzysk śmierci, wszystkie Harrego Pottera, Ostatnia Piosenka, Pamiętnik ( straszliwie wzruszające) i wiele innych :).
    Wspaniały blog, obserwuję.
    http://mylifemystylemyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię Pretty Little Liars, Teen wolf... a z polskich to barwy szczęścia, na dobre i na złe, czasem oglądam szkołę i ukrytą prawdę :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też kocham Na Wspólnej <3
    Najlepszy serial :) ja tylko czekam na moment, gdy Eliza będzie w ciąży hahah
    __________________________________________________________
    http://jessicaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tego, co wymieniłaś oglądałam wszystkie horrory i codziennie także oglądam Na Wspólnej ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Na wspolnej i ukrywa prawda :D Najlepsze! Swietny post, o czyms co raczej wiekszosc z nas lubi czytac :3
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://outsidenormality.blogspot.co.uk/
    Pozdrawam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę,że mamy podobny gust :*
    Jeszcze nie oglądałam "Egzorcyzmy Emily Rose'' , ale nie chcem oglądać tego sama, będę oglądać z przyjaciółką <3
    Fajny też jest film ''Obecność"to chyba najstraszniejszy jaki widziałam :o
    Podoba mi się Twój blog
    zapraszam na mojego: http://nicole-nikolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również kocham Na wspólnej ;)
    Poklikacie w linki,odwdzięczę się ;)
    Blog-klik !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja za tymi serialami nie przepadam, ale widziałam Egzorcyzmy Emily Rose.

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kocham seriale typu Ukryta Prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam M Jak Miłość .. ogląam też czasami Trudne sprawy.
    Uluiony film zdecydowanie ,,BLENDED" i ,,LOL"
    http://sunnycaalifornia.blogspot.com ♥
    xoxo Nats.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też lubię Na wspólnej :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Stwierdzam, że egzorcyzmy emilie rose nie były straszne :/ Aczkolwiek podobały mi się:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też uwielbiam "Na Wspólnej" jestem od niego uzależniona! Ukrytą Prawdę też czasem oglądne :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie cierpię tych wszystkich szpitali, zdrad i ukrytych prawd - nie mogę wytrzymać kilku minut oglądania tego :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Też kocham te seriale ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs: indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez lubie ukryta prawde itd. Niedlugo bedzie post na temat moich ulubionych filmow i seriali.

    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ogladalem egzorcyzmy i juz nigdy więcej nie oglądane tego ponownie :D

    Fajny blog , ja ogladalem teen wolf a teraz czekam na nowy sezon

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham najbardziej na wspólnej :)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*