naglowek

naglowek

5 sty 2015

Znów kartka i mały konkursik

Już piąty dzień  się zaczyna nowego roku, nie mogę uwierzyć, że tak wszystko szybko minęło. Zaraz do szkoły, później ferie które mam na szczęście dosyć wcześnie bo już od 2 lutego, później wielkanoc,majówka i  zanim się nie obejrzymy  będą wakacje. Ale nie o wakacjach mowa. Zanim przejdę do   konkretnego tematu  posta , to chciałabym pokazać Wam kolejną kartkę, teraz jest ona od Klaudii . Dziękuję <3 Wygląda ona następująco:
przepraszam ze odwrócone,  program sam obrócił :<

A teraz  prawidłowy temat  postu:
 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10899764_746351408781422_1649816401_n.jpg?oh=b725563f84325a2079c92c71cdeb1c4c&oe=54ACF771&__gda__=1420608145_4c82d791fa76b270cdd51ebeb1a45ba9
A więc razem z bloggerkami : OląWiktorią   postanowiłyśmy zorganizować konkurs. Do wygrania są  3 posty promujące Wasz blog, myślę że to super okazja by zareklamować  bloga i dać się odkryć innym osobom.

Warunki:
Zaobserwowanie naszych blogów:  mojego, Oli i Wiktori :)
Polubienie naszych fp: Oli, mój i Wiktorii :)
Dodatkowo jeśli chcecie zwiększyć szansę to wstawcie zalinkowany  banner który widnieje u góry. Link ma  prowadzić do jednego z naszych blogów :)
Co napisać w komentarzu:
Napisac pod jaką nazwą obserwujecie i lubicie.
Podać maila i nazwę bloga jeśli wstawiłyście banner :)
Wszystko będzie sprawdzane dokładnie i rzetelnie :)
Wiem, że sporo warunków, no ale 3 posty  dla początkującej bloggerki to jest na pewno dużo , więc i  warunków też jest trochę więcej niż zwykle :)
WYNIKI- 12 stycznia 

Komentarze przyjmuję tylko zgłoszeniowe.



18 komentarzy:

  1. Obserwuję jako i polubiłam jako: Paulina R
    paulla06291999@wp.pl
    baner dodałam : http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥Obserwuję jako: Oliwia G
    ♥Polubiłam jako: Oliwia G..
    ♥Mail: oliwiag500@wp.pl
    ♥BLOG Z BANERKIEM,KLIK!♥
    Powodzenia wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blogi jako: Julajulia (twój od dawna :)
    Polubiłam jako : Julia M
    E-mail: Julajulia.blog@onet.pl
    Baner: tak
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obs i lubie : Patrycja Skrodzka
    e mail mokrafrytka@gmai.com
    Banner mysmilelile.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. - Wszystkie trzy blogi obserwuję jako Zuzanna Piotrowiak
    - Wszystkie trzy stronki na facebook'u polubiłam jako Lulu Imba Disza
    - Banner znajduje się na blogu http://fashion-is-on.blogspot.com/
    - E-mail zuzannapiotrowiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję: Ola K.
    Lubię jako: Ola K.
    email: olusiek-blog@o2.pl
    baner: nie
    Blog:http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogi obserwuję pod nazwą: Asiablog
    Fanpage polubiłam jako Joanna Dębowska
    Email: asia_debowska@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje blogi jako: Magda aa
    Lubię na fb jako: Magda Aleksandra Lena
    banner : nie
    e-mail: magda234560@wp.pl
    blog: Mój blog-littlecookes94
    Powodzenia innym ! :) Fajny jest właśnie taki konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje blogi: ingga
    Lubię na facebooku jako: Inga Dawidowska
    Wstawiłam baner: www.fotoinigi.blogspot.com
    mail: inga.99ster@gmail.com
    blog: www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje blogi jako Coookie Mooonster
    Lubię na fb jako:Julka Gardocka
    Banner:nie
    e-mail:juciczeqq@wp.pl
    blog:http://cookiemoonster3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje i polubiłam jako: Natalia Orda:)
    Baner wstawiłam : Twins Life. [KLIK]
    email: julia.orda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blogi jako Craliven
    Polubiłam fanpage jako Aleksandra Gonera
    Banner wstawiłam na swojego bloga, link : stay-possitive.blogspot.com
    email : craliven@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obseruje jako madda
    Polubiłam jako Mada Michnowicz
    e-mail: mada.michnowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Wszystkie trzy blogi obserwuje pod nazwą : Nati Natu
    2.Na facebooku lubię jako: Nathalie Fengier
    3.Blog na którym znajduję się baner http://slodkanatuus.blogspot.com/
    * dodatkowo podaje e-mail nat.fen@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako Diallerr
    Polubiłam fanpage jako Ania Lober
    e-mail: diallerr06@gmail.com
    http://by-diallerr.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Miodzia
    Polubiłam jako Martyna Pawlik
    email:martyna76543@wp.pl
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Blogi obserwuję jako Dorey
    Lubię fp jako Dorota Sz.
    email : doreyblog@onet.pl
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Holly (Marta Hoolliss)
    Lubię jako: Marta O..
    E-mail: hollyandholly1.blogspot.com

    Pozdrawiam z grupy Doreylovers! xD

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*