naglowek

naglowek

3 lut 2015

Blog roku 2014

Dziś o 15  oficjalnie ruszyło  głosowanie w konkursie Blog Roku :) Od razu  po wejściu na bloggera ujrzałam 5 postów na ten temat, postanowiłam , że i ja napiszę co nie co o moim  podejściu do tego  konkursu, dam Wam   numer i kod na który można wysłać smsa jeśli mój blog Ci się spodobał. No więc zacznijmy:
No więc do tego konkursu przygotowywałam się od momentu edycji IX ,  wtedy się  dowiedziałam o  tym konkursie z bloga Szczurka, poznałam wiele innych blogów.  Postanowiłam sobie, ze w X edycji muszę wziąć  udział i tak to właśnie jestem i zbieram głosy. Moim marzeniem jest  dostać się do 10 najlepszych, o nic więcej nie proszę. O gali to nawet nie marzę, nie mam zbytnio  profesjonalnego bloga by tam być, ale na pewno będę oglądać galę i gratulować zwyciężczyni.
A teraz troche o smsach:

Walczę ! 
Cały zysk z smsów  przeznaczony jest dla fundacji Dzieci Niczyje , które zajmują się dziećmi, które doznały kiedyś ataku przemocy.  Koszt smsa wynosi 1,23 więc bardzo mało.  Jeśli ktoś oddaje na  mnie głos to sms  powinien wyglądać  tak: D11136 na numer 7122 :)  Jeśli myślcie , że zasługuję na  chociaż dostanie się do 10  to bardzo proszę o głosy, nic nie zmuszam, nie wymagam, nie oszukuję Was, że jak dacie głos to Was zareklamuje ,  zaobserwuję czy coś. Po prostu jeśli    lubicie mój blog i  myślicie że powinnam dostać się do 10 to proszę o smsy  i screeny na maila ( triumfodelamor12@gmail.com) . Szykuję dla Was małe  podziękowanie, ale nie w postaci żadnego  obserwowania, po prostu małe, skromne podziękowanie za każde wydane pieniądze,czas :)

33 komentarze:

  1. Powodzenia o gratulacje ;D
    Zapraszam http://moja-orginalna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochana :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post and great photos. Like a lot. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również biorę udział w tym konkursie.
    Oczywiście zagłosowałam na Ciebie.
    Pozdrawiam.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to życzę powodzenia i trzymam kciuki. Cudowny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. życze powodzenia i trzymam kciuki ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia, trzymamy kciuki za ciebie mocno :D

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  8. nie będę hipokrytką, więc sms'a nie wysyłam, ale na pewno lepiej zapoznam się z tematyką bloga;)
    pozdrawiam!
    http://mela-kawalec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo szlachetny cel, życzę powodzenia :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki i życzę powodzonka, bo w tym roku konkurencja jest spora :)

    N A T F O R A R T

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia!!!!


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś to już chyba 5 blog gdzie piszą o Blogu Roku :) Ale powodzenia.

    Zapraszam do mnie :) http://onedecentsteptohappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia, mam nadzieję, że uda Ci się wejść to 10!

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w konkursie roku, trzymam kciuki :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia ;*
    ___________________________________
    Ps. Kochana zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia, ja chcę spróbować za rok!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam zamiar spróbować swoich sił za rok albo dwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia! Ja planuję zgłosić się za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia :) Trzymam mocno kciuki!
    Pozdrawiam. Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*