naglowek

naglowek

6 lut 2015

Mały konkursik

Znów razem z dziewczynami Wiki i Olą organizujemy tak jak miesiąc temu konkurs na post promujący. Tym razem  będą 3 osoby wygrane. Ola wybiera miejsce I, ja II a Wiki III :) Więc jeszcze  więcej  osób możemy uszczęśliwić.

Zasady:
Obserwowanie mojego bloga, Oli i Wiki 
Nowością jest  napisanie w komentarzu   odpowiedzi na pytanie: Jaki strój ci się podoba z trzech  wybranych przez nas i dlaczego? Najlepsze według nas odpowiedzi będą nagradzane miejscami i postem promocyjnym  na  blogu moim ,Oli bądź Wiki :)
I ostatnią zasadą  jest like  fanpag'a mojego , Oli i Wiki :) 

W komentarzu napisz:
Pod jaką nazwą obserwujesz i lubisz fp :) No i oczywiście uzasadnienie  na pytanie  jaki strój ci się podoba  i dlaczego? 

A oto 3 outfity:


                                                        Liczymy na wielu chętnych :)

                                                Czas na zgłaszanie   jest od  06.02.2015 do 13.02.2015 :) Jeśli będzie trzeba to przedłużymy o dzień, dwa  zależy ile chętnych  :)

                        Do zobaczenia z kolejnym konkursem  w marcu z tymi samymi dziewczynami :3
Przyjmuję tylko zgłoszenia !

12 komentarzy:

  1. obserwuję: OGGEJ
    lubię: Lena Olkowicz

    Najbardziej podoba mi się outfit numer jeden :). Buty przypominają mi vansy. Mam ich w szafie mnóstwo i uwielbiam te buty. Strój idealny na wiosnę i lato. "Ale... Lena wiesz, że jest zima?" - możecie sobie pomyśleć. Ten strój kompletnie przypomina mi o moich dwóch ulubionych porach roku, a dodatkowo na koszulce są kwiaty, które przypominają mi o obozie harcerskim. Według mnie to najlepszy outfit i jest idealnie stworzony dla mnie :).

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako: Tas ia
    lubię: Natalia Meller
    Według mnie najlepszy jest outfit numer dwa, jest taki bardzo dziewczęcy i delikatny. Ta stylizacja jest dla mnie po prostu idealna. Uwielbiam połączenie wiosennej sukienki ze swetrem. Poza tym te kwiaty przypominają bardzo o wiośnie i sprawiają, że człowiek, aż chce się uśmiechnąć :)

    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako : Julajulia
    lubię: Julia Mędak
    Jak dla mnie, najlepsza jest druga stylizacja. Po pierwsze - sukienki są bardzo dziewczęce, dają wiele uroku i podkreślają (właśnie nawet jak ktoś nie jest w 100% deską) to co mają podkreślać. Na lato - idealne. Przewiewne i bardzo wyróżniające się. Sweterek ze spódniczkami,czy sukienkami komponuje się idealnie. Uwielbiam takie połączenie. Buty są świetne. Podkreślą nasze nogi, ponieważ są to buty na obcasie, wydłużą je i nogi będą wyglądać na chudsze :)

    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : Natalia Łempicka
    Lubię fanpages jako : Natalia Łempicka

    Bardzo podoba mi się outfit pierwszy. Wyraża mój styl. Lubię krótkie szorty najbardziej te z wysokim stanem i dżinsowe :) Kocham luźne bluzki z numerkiem wkładane w szorty. A trampki do takiego ubrania najlepiej pasują. Szkoda że taki outfit można nałożyć tylko latem :)

    Pozdrawiam ♥
    ~Mój blog " KLIK "
    e-mail : natalialempicka.pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się zestaw nr. 2. Kocham sukienki i duże cardigany więc to połączenie jest idealne dla mnie, do tego te śliczne buty ^^
    Blogi obserwuję pod nazwą :Asiablog
    Fanpage lubię jako: Joanna Dębowska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałabym zestaw numer 2, bo bardzo lubię nosić sukienki czy spódniczki, ale stwierdziłam, że jest on bardziej kobiecy niż dziewczęcy. Dlatego mój wybór padł na zestaw numer 1, jest on luźny i bardzo mi się podoba. Szorty jak szorty, nieważne jakie zawsze ładnie wyglądają latem, a bluzka wydaje mi się, że jest to crop top, ale te kwiaty i numerek bardzo ładnie się prezentują. Buty, zwykłe tenisówki jak najbardziej pasują do tego zestawu.

    Blogi obserwuję jako: Martyna B
    Fanpage lubię jako: Martyna Brzeźniak
    e-mail: martyna2oo1@wp.pl
    Blog: http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam outfit pierwszy. Jest typowo w moim stylu. Uwielbiam takie. Myślę, że jest idealny na ciepłe dni. Moją uwagę przykuła w tym stroju schludność, elegancja i luz. Bluzka jest sportowa, ale z motywem kwiatów takie połączenie podkreśla dziewczęcość i uniwersalność. Szorty są po prostu idealne nic dodać nic ująć. Lepszych nie wybrałabym. Ten kolor będzie hitem w tym sezonie. Na koniec czarne trampki. Świetnie dopasowane do całej stylizacji. Bardzo dobrym pomysłem było wybranie właśnie tego koloru. Czarny pięknie komponuje się z bluzką. Moim zdaniem są to najlepsze ciuchy jakie można było wybrać. W takim stroju można wyjść na plażę, do sklepu a nawet na imprezę.

    Obserwuję jako: PohiKa
    Lubię jako: Paulina Klimek

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie najciekawszy jest outfit 2. Lubię dziewczęce stylizacje, a ta według mnie taka jest. Śliczna sukienka z motywem kwiatowym, do tego ciepły sweterek, w cudownym kolorku, wielki i na pewno cieplutki, do tego czarne buty na grubym obcasie. Stylizację nadaję się na każdą porę roku. Dodatkowo każda dziewczyna będzie w niej wyglądała lekko i świeżo. :)

    Obserwuję jako Kinga Lewandowska.
    Lubię jako Kinga Lewandowska.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Holly (Marta Hoolliss)
    Lubię jako: Marta O
    Te warunki spełniłam już przy poprzednim konkursie. ;)

    Ciężko było zadecydować, ale z racji tego, że stawiam przede wszystkim na ciepło i wygodę, to wybieram outfit nr 3. Można tak wyjść prawie wszędzie. Może niekoniecznie na jakąś imprezę, ale przecież codziennie na imprezy do znajomych nie chodzimy. Dzisiaj możemy wyjść tak nawet na miasto i nikt nie będzie na nas się dziwnie patrzył. Tym bardziej, że outfit jest bardzo modny. Biały, czarny i szary, to najmodniejsze kolory. Tak samo są modne New Balnce. Outfit idealny dla mnie i gdybym miała te ciuchy, to nigdy bym ich nie zdjęła, tym bardziej, że często biegam i ćwiczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kamilciaa
    Lubię jako: Kamila Pióro

    Moim zdaniem wszystkie wymienione powyżej outfity są bardzo ładne, każdy jest w moim guście, ale gdybym miała wybierać, zdecydowałam bym się na stylizację nr. 2. Jest ona delikatna i wyjątkowo dziewczęca. Jestem dziewczyną pogodną i uśmiechniętą, a ta sukienka idealnie to łączy. Kwiaty kojarzą się z wiosna i latem, a to akurat moje dwie ulubione pory roku. Uwielbiam kardigany, należą do moich ulubionych. Bardzo ładnie wygląda połączenie: kardigan + sukienka, idealnie do siebie pasują. A buty są już idealne. Jak większość dziewczyn lubię chodzić na obcasie i uważam, że świetnie współgrają ze stylizacją. Outfit jest bardzo ładny i wygląda świetnie! Niedługo urodziny mojego chłopaka, on uwielbia, gdy noszę sukienki i sądzę, ze jemu też by się to spodobało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Kajoooja
    Na fb: Karolina K.

    Wybieram drugi. Śliczna, zwiewna, kwiecista sukienka jest w 100% w moim tylu. Kremowy, wełniany dodaje jeszcze bardziej delikatności temu look'owi. Czarne, buty na obcasie są dość buntownicze, przez co outfit nie jest przesłodzony. Chętnie ubrałabym się w to do szkoły, na wyjście ze znajomymi, do kina.... wszędzie. Jest uniwersalny i to mi się w nim podoba. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*