naglowek

naglowek

14 lut 2015

Piękna zima + wyniki

Najpierw wyniki  konkursu:
I miejsce- Holly ( zgłoś się do Oli)
II miejsce: Kamilciaa ( zgłoś się do mnie)
III miejsce- Karina Azmaria( zgłoś się do Wiki )


Zostały mi ostatnie dwa dni  wolnego od szkoły. W sumie to czuję się świetnie z myśla , że już wracam do szkoły. Miałam tylko nadzieję, że spędzę te  ferie aktywniej, ale przez moje przeziębienie nic z tego nie wyszło. No i   śnieg trochę  też odmówił współpracy, bo   padał przez 10 minut może, i zaraz stopniał . :<


Taka piękna zima tego roku zawitała u nas hahah

                                                       Do zobaczenia  niebawem :*

40 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom! ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie za to było bardzo dużo śniegu, a teraz gdy zaczęłam ferie, powoli topnieje :/
    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na ferie nie padał śnieg a potem zaczął padć, a teraz ... zaczęła się wiosna hahahah xd


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie choroba dopadła przed feriami, także teraz będę mogła je maksymalnie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima jest piękna :)

    <a href="http://natalyy-blog.blogspot.com/>Mój blog ♡ klik ♡</a>

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście jeszcze nie chorowałam :)
    zdrówka ♥
    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje zwycięzcą :P co racja to racja tegoroczna zima nie przypomina zimy ale jakdla mnie lepiej :) Ja natomist zaczynam ferie teraz :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com <---pomożesz,klikając w linki ? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ..nie jestem na twoim blogu pierwszy raz ale teraz musze ci to napisać...piękna jesteś:")
    + skomnetujesz moją ostatnią notke i klikniesz w link na końcu notki? z góry dziękuje! :* ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie już tydzień po feriach, ale przez to słońce za oknem czuję się tak lżej.
    Pozdrawiam, Anu.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ferie dopiero zaczynam ;)
    świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ferie właśnie zaczynam, jako ostatni i do tego zacząłem również leżenie w łózku z chorobą, mam takie szczęście, że podczas wolnego dopada mnie choroba :c
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam ferie jako pierwsze województwo i zaczęło padać jak skończyło mi się wolne. No trudno :/

    Pozdrawiam,
    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycieżcom ;)
    Ja też już kończę ferie i caly snieg juz stopniał. -,-

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje zwycięzcom! :) zdecydowanie piękna zima:D

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tym którzy zwyciężyli. :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja właśnie zaczęłam ferie :)
    Gratulacje dla zwycięzców konkursu :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com/
    Poklikasz w linki choies u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chciałam spędzić ferie bardziej aktywnie, niestety nie wyszło ...

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie już nie ma śniegu...:(
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam...:D
    http://marttina-marttyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę! ;*
    Mam napisać do Oli na jakiegoś maila czy sama do mnie napisze?

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam żadnej wiadomości od niej. ;/

      Usuń
  22. Gratuluję zwycięzcom :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie też nie ma śniegu, ale ważne, żeby szybciej zawitała wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :) Ja zaczynam ferie, więc całe 2 tygodnie przede mną.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie zaczynam ferie i tez nie mam śniegu ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie teraz zaczęłam ferie, pierwszy tydzień spędzam je leniuchując a drugi aktywnie :*

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje ferie były takie same jak twoje :( Przeziębiłam się, śniegu nie było, a miałam tyle planów na te 2 tygodnie wolnego :D MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwycięzcom :) E tam... pomyśl tylko, że niedługo będzie Wielkanoc, potem Majówka i znów wakacje :) Szybko zleci.
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratki dla dziewczyn ;)
    A u mnie zima taka sama haha ;D

    www.HELLLO-WONDERFUL.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć, masz bardzo ładny blog i fajne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać że moja kolej.:)
    blogmoimzyciem.blogspot.com
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do mnie :) http://pozytywnie-zawsze.blogspot.com/ dopiero zaczynam ale myślę że jest okey (chyba) C: - ja już cię zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wszystkim!! :) Dobrych ocen życzę w szkole zatem!
    Ogólnie masz cudownego bloga, więc obserwuję! ♥
    Zapraszam do mnie! KLIK x

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post , ja mam ferie;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog :)
    http://chic-and-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie również zima nie zawitała,ale cieszę się właśnie z tego powodu, ponieważ ja nie lubię zimy :).
    http://fashionlifebypatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*