naglowek

naglowek

11 mar 2015

Gdańsk

 Konkurs fotograficzny został zmieniony, teraz możecie robić zdjęcia  komu tylko chcecie,  nie jest to konkurs wiosenny , tylko ogólnie fotograficzny. Pracę przesyłać do 5 kwietnia na mój email- triumfodelamor12@gmail.com

9 marca pojechaliśmy z klasą do Gdańska do kina na film ,, Disco Polo". Mnie zbytnio nie powalił, ale   ogółem to  całkiem ,całkiem. Można było się ubawić w niektórych momentach. Mieliśmy dużo wolnego czasu między  rozpoczęciem się seansu , a później po skończonym filmie  również pół godziny przerwy, więc  znalazł się czas na zrobienie paru zdjęć. Całą wycieczkę  spędziłam z Karolinką( pozdrawiam ;* ). Było parę nieprzyjemnych  sytuacji,spięć z  dziewczynkami na temat mojego bloga , ale  czego się nie robi z zazdrości, najlepiej dla nich to jakbym usunęła bloga, ale niestety tak łatwo się mnie nie pozbędziecie dziewczynki :*   Wycieczkę oceniam na piątkę z plusem :) A teraz parę zdjęć  które zrobiłam w wolnym czasie. Zdjęcia robiłam dosłownie  wszystkiego czemu się da :D



                                      Manufaktura słodyczy tam były ciuciu własnoręcznie robione, pychotka :D

                                                                 Do zobaczenia później :)

33 komentarze:

  1. To dobrze, że nas nie zostawiasz. Fajne to ,,Disco Polo''? Podobno nie za bardzo :D
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy Was nie zostawię :D Pisałam , że było całkiem,całkiem. Niektóre momenty były zabawne, można się ubawić :D

      Usuń
  2. bardzo mi przykro z powodu spieć, fajne zdjęcia, ja w Gdańsku jeszcze nigdy nie byłam :c
    pozdrawiam
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie jest przykro, przynajmniej poprawiły mi humor swoimi dennymi tekstami, nigdy się tak nie uśmiałam. A co najlepsze one myślą, że mnie to zraniło czy coś, jeśli to czytacie dziewczynki to wiedźcie że rozbawiłyście mnie do łez :*

      Usuń
  3. Nie przejmuj się nimi :)
    Gdańsk jest ciekawym miastem :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja nie mam takich problemów z koleżankami nawet jednej się spodobało i chce założyc swojego :))

    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne fotki wyszly:)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam na tym filmie "disco polo" ogólnie jak na taki film to był dobry, można było się pośmiać :) a Gdańsk jest bardzo piękny ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tym filmie mieszane opinie, jak już będzie w internetach to sama się muszę przekonać! ;)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest okej, tylko mały minus za małe zdjęcia. Następnym razem powiększaj je przy dodawaniu postów do rozmiaru przynajmniej "bardzo dużego". Poza tym naprawdę miło czyta się Twojego bloga. :)
    ★ Jeżeli masz chwilkę, zapraszam również i na mojego bloga http://gold-daisy07.blogspot.com/ ★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za radę, na pewno skorzystam przy następnym poście :) Dziękuję :)

      Usuń
  10. Nie byłam jeszcze w Gdańsku, ale mam zamiar tam jechać:) Świetne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdańska piękne miasto ! :)
    obserwuje http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że się tak nie dajesz tym dziewczynom :D
    jak ja daawno w Gdańsku nie byłam :P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam odwiedzać Gdańsk!
    Ładne zdjęcia :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog <3
    Świetnie się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie byłam w Gdańsku, a tylko przejazdem :(

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie byłam na tym filmie. Piękny Gdańsk

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy w życiu nie byłam w Gdańsku, chociaż urodziłam się w położonym obok Wejherowie. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jak ja dawno nie byłam w Gdańsku ...

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  19. przepraszam, że się pytam, ale skąd masz te literki na szablonie i czytelnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać :D Literki na szablonie i na obrazku czytelników zrobiła Patrycja Karpik z bloga kierunkowy48 więc trzeba będzie jej się zapytac :)

      Usuń
    2. aha dziękuje za odpowiedź :)

      Usuń
  20. ładne zdjęcia :)
    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*