naglowek

naglowek

4 mar 2015

Konkurs

 Wczoraj miałam moje 15  urodziny, hot 15 już za mną :<  Cały urodzinowy dzień minął mi  świetnie,  przyszła do mnie paczuszka  z prezentem od siostry i Tomka  za który dziękuję :D Jeśli chcecie   post o moich prezentach to mogę zrobić jak dostanę    jeszcze  2  prezenty od siostrzyczek :)

Przyszedl nowy  miesiac, więc zgodnie z naszą  tradycją,  pora na konkurs. Tym razem z większą ilością  bloggerek , nowe zasady.   Co trzeba zrobić? Wystarczy tylko  zrobić jedno wiosenne zdjęcie i wysłać je  pod mój adres triumfodelamor12@gmail.com ( tylko na mój) i w  środku wiadomości dać link  do bloga , imię  i pierwsza litera nazwiska :)
Nagrody: 
1 miejsce- design i post promujący na blogu Karoliny
2 miejsce- post promujący na  blogu Oli
3 miejsce- post promujący na moim blogu
I wyróżnienienie- reklama  w pasku bocznym przez 2 tygodnie  na  każdym z blogów
II wyróżnienie- reklama w pasku przez tydzień na każdym  z blogów. 

Zasady:
Zaobserwować blogi- mój, Magdy, Karoliny, Oli,Wiktori.jestemfolta.blogspot.com
Standardowo  polubienie  fanpag'a, bez zmian mój , Oli i Wiktori i Karoliny :)
Nie obowiązkowo:
Udostępnić  banner podlinkowany do jednego z pięciu blogów 
Obserwowanie instagrama:


Co w komentarzu? 
Adres email
Konto z jakiego obserwujecie i lubicie  i followujesz :) 

Termin od 4 marca do 4 kwietnia, więc na pewno uda Wam się coś wiosennego  znaleźć, a  nagrody są kuszące  , szczególnie dla  początkujących bloggerek :)

3 komentarze:

  1. W takim razie spóźnionego wszystkiego najlepszego! :D
    Myślę, że wezmę udział, ale muszę najpierw poszukać dobrego zdjęcia ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha Hot 15!? matko...kiedy to było...u mnie niebawem Hot 24! :-OOO młodość nie wieczność,a szkoda :-P
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione wszystkiego najlepszego :))

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*