naglowek

naglowek

28 mar 2015

Konkurs

 Przypominam o  poprzednim poście, jeszcze przez  6 dni zbieram kliki. :)

Ponieważ tamten konkurs z dziewczynami  nie wypalił bo zgłosiły się tylko dwie osoby,  to pewnie z powodu  tematyki wiosennej, to teraz postanowiłam zrobić konkurs  fotograficzny , ale jedyny plus tego jest taki że    robicie zdjęcie na dowolny temat. To ma być Wasza inwencja  twórcza? :D Ten konkurs będę prowadziła tylko ja i  moja psiapsi hahah Werka ,  niedługo możecie spodziewać się postu z udziałem Werki bo już za tydzień się spotykamy w końcu !:) 


                                                                 Zasady:
                                                    Zdjęcia wysyłamy na  mój adres email: triumfodelamor12@gmail.com :) W treści ma się znajdować adres bloga i po krótce o  zdjęciu.
W komentarzu napisz  również swój adres  bloga  i  pod jaką nazwą obserwujesz i lubisz fanpag'a.

                                                             Nagrody:
  • Post promujący  na naszych blogach
  • Nagłówek zrobiony przez Weronikę
  • List wysłany przez nas, może jakiś mały upominek będzie w środku ;) 


Zwycięzców będzie 2, macie czas do końca  kwietnia. Jakoś na początku maja postaramy się dodać wyniki :)



22 komentarze:

  1. Dostać list od was , to zaszczyt :* :)
    niestety nie mam fb, i nie mogę po lubić waszego fanpage :( est mi strsznie przykro !
    pozdrawiam !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz fb to nie musisz robić tego punktu :D
      Zrób po prostu pozostałe, i tak będzie fajnie, kiedy jak najwięcej osób weźmie udział!
      Pozderki, Werka. :3

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ! <3
      - twojego bloga obserwuję od bardzo dawna :*!
      na twoją pocztę zaraz wyślę moję zdjęcie ! :)

      ohh.. list od was ! :3 marzę o tym !
      pozdrawiam cieplutko :3
      weeri-weri.blogspot.com

      Usuń
  2. Świetny konkurs! Jak tylko zrobię jakieś nadające się zdjęcie to na pewno się zgłoszę :D

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia! :* ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, ja niestety nie mam talentu do fotografowania ale życzę powodzenia! :)
    www.kejmi.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. A da się bez lubienia na FB? Nie chcę łączyć Facebooka z blogami ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, wystarczy zaobserwować bloga i wysłać zdjęcie tyle :)

      Usuń
    2. No to się zgłaszam. Obserwuję jako Marta. Zaraz wyślę zdjęcie :)

      Usuń
  7. Polubiłam, obserwuję, wysłałam :) Czekam na wyniki :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę wszystkim powodzenia i ciekawy pomysł :)

    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie biorę udziału w konkursie, ale reszcie życzę powodzenia! :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. E-mail: monika.ciapek5@gmail.com
    Obserwuję blogi jako: Moonika B.
    Lubię fp jako: Monika Błażej****

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy konkurs, jednak nad wzięciem udziału jeszcze się zastanowię.
    Pozdrawiam, Karolina! :)

    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Zaobserwowałam blogi jako: Lusia
    Polubiłam fanpage jako: Julita Sudrawska
    Wysłałam 3 zdjęcia, mój e-mail: lusiablog@wp.pl

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział.
    Obserwuję jako: Julajulia
    Polubiłam : Julia M
    Wysłałam zdjęcia jako ; Julajulia.blog@onet.pl
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*