naglowek

naglowek

25 mar 2015

romwe wishlist

Od dobrych  paru miesięcy  zawiesiłam  moje współprace z jakimkolwiek  sklepem,  ale  postanowiłam wrócić do tego, bo uważam , że  jedna czy dwie współprace  bloggerce ze stażem conajmniej rok    to nic złego. To po prostu  drobny upominek co miesiąc  za to ile  dałyśmy serca w  posty  i ogółem w bloga . No więc dzisiejszy temat wishlisty to romwe. Zapraszam.  Jest to moja pierwsza próba podjęcia  współpracy z romwe, więc  mam nadzieję, że uda mi się , to wszystko zależy od Was. Zrobię taki mini konkurs, wylosuję 5  blogów które zareklamuję w nastepnym poście. Warunki to załadowanie do końca  strony i  napisanie   cenę danego ciucha :) Przepraszam za taki chaos  w tych ciuchach,  wszystko mi się porozłaziło w inną stronę :<

                                                                KLIK
KLIK    






Orange Strap Backless Flouncing Flare Dress


Koszulka 1 KLIK
Koszulka 2 KLIK






Floral 265 Print Sky Blue T-Shirt pictures
Round Neck Letters Print Loose T-shirt pictures
Spodenki 1 KLIK
Spodenki 2 KLIK
 High Waist Loose Denim Navy Shorts picturesRipped Flange Denim Shorts pictures
Jeśli uważacie że zasługuję na tą współpracę to proszę o kliki, pamiętajcie o konkursie  promującym  blogi 5  osób :)

32 komentarze:

  1. Romwe ma genialne ciuszki, oczywiście poklikałam w linki :3 ta sukienka najlepsza *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w linki. Świetne te ubrania a szczególnie ta pomarańczowa sukienka :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście poklikałam ^^
    sukienka kremowa: US$13.67
    sukienka pomarańczowa: US$16.67
    koszulka w kwiaty: US$8.90

    udanej współpracy :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania :') Oczywiście poklikałam ;3
    Mam prośbe, mogłabyś poklikać u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam. Zakochałam się w drugiej sukience i koszulce z kwiatkami. Kosmos. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. great blog, very inspiring
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam w linki, rzeczy super ^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne szorty, życzę powodzenia :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super ubrania :)


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy wybrałaś! Poklikałem:)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. również poklikałam w linki :) czerwona sukienka piękna, mam nadzieję, że Cie w niej zobacze ;)))) powodzenia! daj znać czy Ci się udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto podjąć współpracę ;) Sukienki bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą drugą sukienkę :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne te szorty i ta bluzka z No thanks ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam :) Ta 2 sukienka jest świetna ! Sama bym chciała taką mieć :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zasługujesz ! To chyba oczywiste , dlatego z bólem serca , że ty będziesz dostawać darmowe ciuchy , a ja nie , klikam w linki . Jak już coś dostaniesz - pomyśl o mnie i prześlij mi coś ^^ haha !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha dziękuję :) Może, może ;)

      Usuń
  20. Hi! Lovely selection =)

    I’ve just clicked your links, could you please click mine?

    http://mypetitecorner.blogspot.com.es/2015/03/romwe-spring-summer-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że uda Ci się ta współpraca, oczywiście poklikałam w linki :)
    Koszulka 8,90
    Sukienka US$13.67
    Sukienka US$16,67
    Koszulka US$7,90
    Spodenki US$15,00
    Spodenki US$11,33

    Pozdrawiam, Karolina! :)
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowiutka sukienka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zasługujesz na tą współpracę :) Zapraszam do mnie :)
    klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*