naglowek

naglowek

30 mar 2015

Współpraca

Dzisiaj   taki dość  ciekawy i popularny temat na post tematyczny, czyli współprace. Kiedyś  z tego co pamiętam  był już taki post, ale  postanowiłam odświeżyć trochę tego posta , dodać coś więcej na temat współprac , bo  teraz jestem już bardziej doświadczona .
Po pierwsze co to są współprace?-  To współpraca między np bloggerem , a jakąkolwiek firmą, polegająca na  dostawaniu danej rzeczy ze sklepu w zamian za  dodanie  recenzji, postu  na  temat danego produktu.
Co ja sądzę o współpracach? Jeśli chodzi o mnie to dla mnie nie jest to nic złego, jeśli dana bloggerka ma więcej niż 200/300 obserwatorów i   długi staż  w blogosferze to drobny upominek  raz na miesiąc  nie zaszkodzi, a nawet pomoże jej się zmotywować w  blogowaniu.
Wiele razy  słyszałam  od moich znajomych ze szkoły , że te moje  współprace to akt sprzedawania się, usłyszałam też wiele plotek na temat tego np : że puszczam się za ciuchy, czy  po prostu  robię bloga  dla współprac. Tak na prawdę  te słowa  usłyszałam tylko od osób , które same nie prowadzą  bloga, zazdroszczą mi tego, że dostaję ubrania i po prostu nie mają swojego  życia. Pozdrawiam dziewczynki z Gdańska :*  Współpraca to nie są tylko ciuchy i  parę słówek  wyklikanych z klawiatury,  trzeba  być  obiektywnym w ocenie  ubrania,  zrobić  zdjęcia, napisać  posta. A  poza tym, żadna firma nie da nam współpracy  jeśli nie zobaczy, że staramy się. Jeśli masz  10 obserwatorów  przez rok zbieranych to nie licz   na jakiekolwiek  współprace, najpierw musisz dać coś od siebie  żeby ktokolwiek cię  zauważył. Wbrew  pozorom nie jest to taka łatwa sprawa, więc każda zazdrosna dziewczynka  niech teraz  sobie przemyśli swoje zachowanie.  Teraz   napiszę Wam co się działo jak cała szkoła  się dowiedziała o tym, że mam bloga. Oczywiście śmiech, docinki. Ale jak dowiedzieli się , że  z tego są ubrania , to jest  to dla nich najwspanialsze hobby  i każdy się  mnie  pyta jak to się zakłada bloga. Od razu  mówię, jeśli robisz bloga tylko dla darmowych produktów to musisz się liczyć z tym , że prędzej czy później  i tak  każdy to zauważy, te  10000 bannerów firm,  nawet jeśli  to nie są  korzystne  propozycje  dla nas.

Ponieważ posta piszę dopiero teraz to nie miałam jak zrobić  zdjęć bo jest już ciemno, więc wynagrodzę Wam to inspiracjami w sumie letnio-wiosennymi.:




27 komentarzy:

  1. Kurde ten blog jest naprawede fajny :P Nie pisze dlatego, że...., że.... NO WIESZ. Co prawda nie przeczytałam wszystkich postów, ale kilka tak :)
    http://styliciekawostyki.blogspot.com/ (Nie zabijesz?)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie , na cos trzbea zapracowac :)
    ♥ zapraszam do mnie :* klaudiaandmylife.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana... obserwatorzy w wypadku prawdziwych i godnych współprac... nie mają zupełnie nic do rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka ! Całkowicie przynaje rację :)
    ++Zapraszam na mojego bloga modowego : http://nikolye.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz kompletną prawdę . Na wiele rzeczy trzeba sobie zapracowac samemu ! :)
    pozdrawiam kochaniutka :*
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, ja bardzo chciałabym zacząć już współpracę, ale mam jeszcze na to trochę czasu, po za tym współpraca ma być tylko dodatkiem ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, ludzie z zewnątrz nigdy nie zrozumieją tego na czym tak naprawdę polegają współprace ;3
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja traktuje wspolprace jaka fajna ryecy dla bllogerek, ale zasluzona :) Najlepiej, gdy to firmy piszą do ciebie, a nie ty do firm. :3


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do blogów dla współprac, to się z Tobą całkowicie zgadzam. Bardzo fajne inspiracje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad współpracami... wcześniej porównywałam to do takiej internetowej galerianki, która sprzedaje przestrzeń swojego bloga dla kilku szmatek, ale powoli zaczynam dostrzegać w tym coś więcej. Oczywiście pod warunkiem, że blog nie jest założony jedynie po to, aby 'zarabiać'. Musi być pasja pisania, bo ona tutaj jest najważniejsza. W każdym razie, zastanawiam się nad bardziej osobistą zmianą stosunku względem współprac i zastanawiam się, czy by się jakieś nie podjąć... Póki co, to parę propozycji już dostałam i każdą z nich od razu odrzucałam... może jednak niepotrzebnie? Wszystko jest dla ludzi, a nowe kategorie z pewnością pomogą mi się rozwinąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wważam, że współpraca należy się blogerkom, które przykładają się do prowadzenia bloga :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję, że usłyszałaś takie komentarze w szkole na temat współpracy, te osoby z pewnością Ci zazdroszczą więc nie ma się czym przejmować :) Śliczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wszystko musiałaś sobie zapracować sama. Współpracy nie nawiązują z kompletnymi nowicjuszami a czytelnicy sami też nie przychodzą :) Nie ma co się przejmować :*
    http://blacklady95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bloguje prawie rok, a nie podjęłam się żadnej współpracy ;)

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uważam,że to nic złego jak blogerka ma ponad 300 obs,albo nawet więcej :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkowicie się zgadzam z tym jak ktoś robi bloga tylko dla współprac, po pierwsze jak chce tylko współprace i współprace to po czasie wszyscy to zauważą i taka postawa jest bez sensu.
    Do mnie firma sama napisała i zastanawiam się nad ich propozycją, bo mam trochę mało obserwujących i nie chce się barwić w obs za obs. Wyświetleń trochę jest, ale jak sami zaproponowali współpracę to coś musi być na rzeczy co nie?

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie napisany post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda! Jeśli blogerka ma ponad 200 lub 300 obserwatorów i długo bloguje to jak najbardziej taka współpraca jest nagrodą za ciężką prace.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam popieram takie współprace przy których bloger nie musi prosic w kazdym komentarzu o klikniecia, tylko wystarczy ze poprosi o nie w poscie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myśle ze współpracę to bardzo dobre rozwiazanie tym bardziej ze mamy co pokazywać pózniej na blogu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przejmuj się nigdy takimi plotkami, bo mówią to jedynie z zazdrości. Tak się składa, że Ty akurat jesteś jedną z tych blogerek, które jak najbardziej zasługuję na współprace, w zamian za całą pracę, którą wkładają w prowadzenie bloga! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj wiele wiele osób zakłada bloga dla współprac.. Ale nie zdają sobie sprawy z tego jak ciężko jest trafić do kogoś, zyskać czytelników.. a plotki.. no cóż, zazdrość, nic innego. Gratuluję wytrwałości i współprac! :)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zapominajmy, że współpraca nie polega jedynie na współpracy między bloggerem, a firmą ;p
    A te negatywne komentarze? Nic tylko olać.. zawiść, zawiść wszędzie.

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie lekko mówiąc wkurzają takie głupie docinki że się ktoś sprzedał za ubrania itp... -.-

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*