naglowek

naglowek

18 mar 2015

zdjecia z telefonu

Jestem strasznie zmęczona , chociaż nie wiem po czym  bo dzisiejszy dzień jakoś nie był zły, a pomimo tego  ja  tu siedzę i piszę do Was. Może  tematyka posta  nie będzie wyczerpująca, ale  tylko na to wpadłam  po 8  godzinach w szkole.  Następny post   będzie bardziej   ,,super",co chcecie   w ogóle przeczytać ?  Dzisiaj  tylko zdjęcia z telefonu ;)
Moja lektura , super ;* 
Takie mam piękne  morze <3

hahah taki słodziak, znalazłam cię  po   tylu latach ;)

 Do zobaczenia. :)

28 komentarzy:

  1. Morze <3
    wow 8 godzin to naprawdę dużo, ja po 7 nie mam pojęcia gdzie jestem i co robię haha :D
    pozdrawiam
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D:D

    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film "Oskar i Pani Róża"

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Oskara i Panią Różę" w zeszłym roku. Zdecydowanie jedna z ciekawszych lektur. :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie czytałam, ale film kilka razy udało mi się zobaczyć. :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post! Zapraszam Cie do mnie + nowa notka, zajrzyj! :)

    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz post o naszej przyjaźni xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne morze :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, chyba się w końcu wezmę za przeczytanie tej książki :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. morze <3 chetnie bym sie tam wybrala ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. O, właśnie zaczynam czytać Oskara i Panią Różę. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam na szczęście tylko 6 godzin szkoły ;)

    Fajny post i blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia. Oooo Turcja. Marzą mi się wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już odliczam do wakacji.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Oskar i Pani Róża" to jedna z najlepszych lektur szkolnych ;)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju uwielbiam tą książkę, świetny post :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tam, nie przejmuj się, czasem fajnie dodać takie luźne posty ;)
    Ja jeszcze nie czytałam "Oskara i Pani Róży", ani filmu nie oglądałam, jakoś mnie do tego nie ciągnie. ;/
    Morze.. wakacje.. Turcja, ahhh!
    sage-servant1.blogspot.com <-- wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami fajnie dodać post ze zdjęciami.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie czytałam książki "Oskar i Pani Róża" jednak widziałam film i był świetny! :) Miłej lektury.

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na swojego bloga :)) http://pinkflapi.blogspot.com/
    A co do książki jest boska! Czytałam ją przed świętami i na końcu się rozpłakałam, szkoda mi było Oskarka :(

    OdpowiedzUsuń
  22. "Oskar i Pani Różą" - czytałam tę książkę. Wzruszająca opowieść.

    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*