naglowek

naglowek

30 kwi 2015

Poznań City


Hej :)  Wczoraj wróciłam z wycieczki klasowej do Poznania.   Obiecałam, że po powrocie zrobię opis , fotorelację z tej wycieczki więc zabieram się za to. A więc , jeśli chodzi o pogodę , to pierwsze dwa dni były okropne,   deszcz,burza, czasami tylko słoneczko. Ostatniego dnia jak wyjeżdzaliśmy było  bardzo ciepło.  Co do  jedzenia, to śniadanie i kolacje    robiliśmy we własnym zakresie, a obiady  jedliśmy w barach,  codziennie   filet z kurczaka + frytki hahah  . Chodzenia było  multum, codziennie  od rana do godzin wieczornych chodziliśmy,  dzisiaj czuję  już zakwasy,  to nie był dobry pomysł. Było mnóstwo atrakcji,   nawet  atmosfera się poprawiła. Nikt  się specjalnie  nie kłócił, więc  było  bardzo dobrze.  Jeszcze    powiem, ze  jak niektórzy byli na Malcie, zjeżdzali    i w ogóle, to ja  razem ze znajomymi poszłam do kina 7dmaxx ,  nigdy    tak się nie darłam hahah ,  jak tylko dostanę filmik od   pani to  na pewno wstawię. Ogólnie  całą wycieczkę oceniam na 5+ :)
 

                                                         Miłego czytania :)

29 komentarzy:

  1. Zdjęcia były by idealne, gdyby były wyraźniejsze :O
    Nowy post - zniszcz ten dziennik #2!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, następne postaram się żeby były wyraźniejsze :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci !
    My w tym roku z klasą niestety nigdzie nie wyjeżdżamy.
    Fajne zdjęcie z tym niedźwiadkiem :) :)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jeden rocznik nie pojechał wcale w tym roku :)

      Usuń
  3. To super, że wycieczka była udana, śliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym sobie pojechała do Poznania :) Super zdjęcia.
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ciekawy blog :)
    cudne zdjęcia i śliczny wystrój bloga:)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie byłam w Poznaniu.
    Świetnie spędziłaś czas.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W Poznaniu byłam tylko raz i mam chyba zdjęcie nawet z tym samym dinozaurem ! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. chce jechać do Poznania! i świetne zdjęcia

    zapraszam dopiero zaczynam

    http://weronika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W Poznaniu bywam bardzo często i uważam, że to jedno z ładniejszych miast :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Poznan to piękne miasto :)

      Usuń
  10. Uwielbiam wycieczki!
    Musiało być super :3
    świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, ja jeszcze nie byłam w takim kinie, ale strasznie bym chciała iść! Poznań jest świetnym miastem :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie byłem w Poznaniu, z chęcią bym się niedługo tam wybrał. Świetne zdjęcia! ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :)) nie byłam jeszcze w Poznaniu :) obs za obs? jak tak to zacznij i napisz u mnie :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka wycieczka to coś fajnego :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poznań - moje miasto :D Cieszę się, że Ci się podobało ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w Poznaniu ale chciałabym się tam wybrać x

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam, jak trafisz na super pogodę to będzie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  17. Musialo byc naprawde fajnie :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. hahah ja również, musiałam tam wyglądać kosmicznie ;)

      Usuń
  19. oo ej powiem ci że obejrzalam chyba polowe zdjec na twoim blogu haha i powiem ci ze wszystkie sa cudne:)..
    + zapraszam do siebie, każdy napisany komentarz mnie motywuje! :) ---- > Zapraszam❀

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłem w Poznaniu.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*