naglowek

naglowek

21 kwi 2015

Przed wyjazdem

Dzisiaj taka krótka i ostatnia już notka w tym tygodniu napisana  przeze mnie  przed wyjazdem klasowym do Poznania. Ale o Poznaniu to później . W najbliższych dniach notki będa pisać  zwyciężczynie konkursu, a jak wrócę z Poznania to walnę Wam taką długą fotorelację z całych 3 dni. Wyjeżdzam 27 kwietnia, jadę tam na 2 noce.  Przez cały czas będę w ,,obiegu" , więc jeśli ktoś ma blisko do Poznania  i chcę mnie  zobaczyć,  pogadać ze mną czy coś to   mogę podać Wam plan  wycieczki:
27  nie będzie sie działo  nic szczególnego, koło 13  będę w Poznaniu, pójdziemy do swojego lokum,  pójdziemy na starówkę, na jakiś pokaz w Makiecie Poznańskiej i będzie spotkanie z przewodnikiem który oprowadzi  nas szlakiem powstań  i strajkóww Wielkopolsce. 2 dnia  pójdziemy  pieszo na Ostrów  Tumski, później od 10 do około 15 będę na Malcie.Będziemy w zoo i w jakimś bunkrze w Parku Wilsona. Bedziemy w  tym Starym Browarze. Ostatniego dnia  pojedziemy do Palmiarni, zwiedzimy jakieś fary poznańskie i  wracamy do domku. Ale zanim wrócimy  do  przyjedziemy do  niejakiego Rogowa- Zaurolandia .  I taka jest cała  wycieczka, myślę , że uda mi się zrobić sporo zdjęć bo będzie czemu ;)  A więc jeśli ktoś wie, że będzie nie daleko  to ja nie gryzę, nawet jeśli będe z koleżankami, serio one wiedzą o blogu , więc  nie bójcie się :)   A zmieniając  temat  to   wiosna się już  odezwała u mnie, jest bardzo ciepło.  W końcu   nie będzie takiej sytuacji, że  będę miała    ułożone ,rozczesane   włosy, wyjdę na dwór, i wejdę do szkoły z szopą hahaha .
Porównując tamten tydzien( zdj.1) , a   dzisiaj ( zdj.2 ) jest kolosalna  różnica :)

No nic, to do zobaczenia mam nadzieję w Poznaniu :)

26 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będzie tam fajnie :D

    Pozdrawiam
    pisanenaslodko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę z tobą , więc bedzie fajnie ;3

      Usuń
    2. :3 Na pewno. Kilka zdjęć Tobie zrobię na Bloga :D
      Będzie super :P

      pisanenaslodko.blogspot.com

      Usuń
  2. Ciekawe zdjęcia :3 Miłej wycieczki! :*
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wycieczka! Mieszkam niedaleko Poznania i miło czytać, że są organizowane tutaj wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pojechałabym sobie do Poznania ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnimi czasy byłam w Poznaniu. To świetne miasto. Gdybym miała taką możliwość chętnie bym się z Tobą spotkała.
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Może uda mi się Ciebie spotkać w Starym Browarze :D
    Miłego zwiedzania :*
    zapraszam też do siebie --- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że mam tak daleko do Poznania :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Baw się dobrze ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej wycieczki :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę udanej wycieczki, ja w tym roku jadę z klaś do Warszawy też mam podobny termin do Ciebie, już nie mogę się doczekać ! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę udanej wycieczki! Właśnie uświadomiłam sobie, że nigdy nie byłam w Poznaniu, a w sumie chciałabym tam pojechać :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. To czekam na zdjęcia z wycieczki :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No to udanej wycieczki ;)

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawa wycieczka! Dobrej zabawy! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłej wycieczki życzę:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. chetnie obs za obs z kimś :)
    Fajne zdjęcia :))
    http://richeer.blogspot.com/ zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*