naglowek

naglowek

3 kwi 2015

Swagshop

Ponieważ post nie  pojawi się w święta Wielkanocne  to życzę Wam już dzisiaj  wesołych świąt i bogatego zająca ;) Dzisiaj post o pewnym sklepie który odkryłam dzięki Weronice z bloga werr-blog ;) Pokażę Wam 3  wybrane   ubrania z tego sklepu, które są fajne :)
Bluza- KLIK
 Jest bardzo fajna ,  taka luźna, napis też jest przekonywujący do kupna :D
Wyświetlanie 11063268_795975397122645_909343274_n.jpg 
Koszulka - KLIK
Bardzo fajna , luźna, letnia koszulka. Napis jest super , na pewno  kiedyś znajdzie się w mojej szafie :)
Wyświetlanie 0000029593_109442_5465dd34a45a5.jpg 
Legginsy- KLIK
Bardzo ciekawy   wzór legginsów :D 
Jeśli  moglibyście to klikajcie w   zalinkowane miejsca pt ,, KLIK". Bardzo mi zależy ;)

To tyle, do zobaczenia w następnym poście, może jakiś przepis?

36 komentarzy:

  1. Super (y)
    http://styliciekawostyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania. Wesołych Świąt :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zdjęcia mi się nie załadowały :(
    Wesołych ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pościk.. Bardzo fajne rzeczy wygrałaś ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie wyświetlają te zdjęcia, ale z pewnością te ubrania są ładne :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem za tym, żebyś zrobiła przepis na jakieś ciasto ;)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ubrania :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. T-shirt jest bardzo fajny. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie wyświetlają mi się zdjęcia :( Wesołych świąt :*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne ;)
    Wesołych Świąt!

    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA lara345.blogspot.com
    twój jest super ja dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie jestem na "TAK" jeśli chodzi o jakiś post z przepisem! Również życzę Ci wesołych świąt! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ubrania kochana poklikałam bardzo spodobał mi się twój post Współpraca <33
    proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :)
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep raczej nie w moim stylu, ale parę rzeczy rzeczywiście jest ciekawych :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny sklep :D Wcześniej o nim nie słyszałam. Wesołych Świąt! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czemu, ale zdjęcia mi się nie pokazują :c Dopiero jak weszłam w linki to zobaczyłam.
    Jestem tu, u Ciebie nowa i jak najbardziej na TAK jeśli chodzi o przepis ;)
    ~~~~
    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ubrania można znaleźć w tym sklepie :) Oczywiście poklikałam w linki :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :*
    WIKA BLOG ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pokazują mi się zdjecia, ale oczywiscie kliknęlam :)
    Zrobisz to samo u mnie?
    https://www.facebook.com/pages/rin-dayblogspotcom/1450828741820512?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjecia mi się nie pokazują, ale oczywiscie kliknęlam :)
    Zrobisz to samo u mnie?
    Klikniesz w link Sheinside w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  22. Też zdjęcia mi się nie pokazały ale kliknełam w te linki - fajne te leginsy haha - trochę kojarzą mi się z Miley Cyrus :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne ubrania! Rowniez zycze Ci wesolych swiat xx

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na przepis :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam niestety o tym sklepie, ale ciuchy wybrałaś naprawdę śliczne! Najbardziej podoba mi się bluza i ten tekst na niej ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane!
    Hmm, może coś z owocami? ;)
    mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dość ciekawe ciuszki :) Poklikałam mam nadzieję , że chociaż troszkę pomogę:)
    Powodzenia ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne ciuchy :))

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. poklikane ;D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne ubrania *.* wgl. Nie moge cb. Zaobserwować nw. Dlaczego a bym bardzo chciala :c

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*