naglowek

naglowek

15 kwi 2015

Tag

Dawno nie było na moim blogu   postu z jakimkolwiek  tagiem :) Dzisiaj postanowiłam zrobić tag  o moim zwierzęcym przyjacielu. Mam dwa psy, ale   tylko jeden z nich   jako tako chciał się ustawić do  zdjęć i wychodził ładnie. A więc zaczynamy:
1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Mój piesek wabi się Elza ;)
                                                
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
                                                 
  Jest to pies , jej rasa  jest mieszana- owczarek niemiecki połączony z huskym
                                                
3. Jak długo jest już z tobą ?
Od urodzenia , czyli 9 lat :)
                                              
  4. jak dostałaś swojego zwierzaka ?
Dostaliśmy od takiego pana :D
                                              
  5. Ile ma lat ?
9 , oczywiście.
                                                
6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
Jest   jakoś tak  dziwnie spokojna , nie miała  w ogóle szczeniaków :<
                                              
  7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?
Znaczą bardzo dużo, pomimo tego , że  jej tego nie okazuje hahah
                                                
8. Ulubione chwile ?
Dużo ich było ,  wszystkie są ulubione ;)
                                              
  9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Elza, Elizka.



                                                    Do zobaczenia  ;)

27 komentarzy:

  1. Ale słodka <3 Oj, jak pięknie Elza wychodzi na zdjęciach. Ja nazwałam tak kota kiedyś... Lubię to imię :D
    Oby więcej takich postów.

    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam :)
    pisanenaslodko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodziutki! ♥

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piesek <3
    Http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaka piękna! *.* Jak przeczytałam imię "Elza" to miałam skojarzenie z bajką "krainą lodu" :* Pozdrawiam :)

    Zapraszam na konkurs! :)
    http://emilllka.blogspot.com/2015/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah dokładnie, też mi się to imie kojarzy z tą bajką ;)

      Usuń
  5. Jaka śliczna Elza *------* Ja mam dwa psy, kundelka i dalmatyńczyka mieszanego z wilczurem.

    zdaniem-oliwii.blogspot.com ← zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy piesek *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag i cudowny piesek :)
    Elza - jak w Krainy lodu *.*

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post, słodki ten piesek *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag. Cudny psiaczek ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze zwierzątko, również mam psa. Mało z nim spędzam czasu, spowodowane jest to nauką. Chciałabym się właśnie przez to poprawić.
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten tag :3
    Jejciu ale masz słodkiego psiaka! Kocham zwierzaki <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kochaniutki piesek! :D

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Twins Life(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko, świetny jest ten pies. :D również mam podobnego, haha!
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakii słodki , widać,że jesteście ze sobą bardzo związani ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki fajny piesio ! :P

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale kochany! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem, że mogę się wydawać bez serca, ale nie lubie zwierząt..to może dlatego, że się ich boje..
    Twój ma śliczne oczy! :)
    Ściskam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :) zapraszam do mnie
    livegokiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce zrobić konkurs i szukam osób. Jesteś chętna? Pisz u mnie na blogu w komentarzach :)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*