naglowek

naglowek

21 maj 2015

Lucluc

Dzisiaj przygotowałam dla Was krotki wpis  na temat sklepu,który staje się coraz bardziej popularny wśród blogosfery,a mianowicie LucLuc. Może asortyment  nie  należy do najtańszych, ale przynajmniej są  ładne rzeczy z tego co tam widzę. Wiele  ubrań wpadło mi w oko i chciałabym je schować do swojej  szafy. A co do tego postu jeszcze, to  jeśli chcecie  aby Wasz blog pojawił się w 2 poście(  bo następny post pisze Julia ) ,to możecie podać cenę  wybranego ubrania, podać  i tyle. Komentarze z  ceną nie będą publikowane, dopiero  po  3/4  dniach, aby   konkurs był fair. Zaczynamy:
Cropp top: KLIK
  Bluzka:KLIK
Spodenki- KLIK
Spódniczka- KLIK 

Koszula1- KLIK
Koszula 2 - KLIK 

Dziękuję za każde klikniecie, wiecie jakie to ważne :) 
Miłego,ciepłego wieczoru :)


23 komentarze:

  1. Świetne ubrania! :D Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikalam ale nie biore udzialu w konkursie :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ostatnio coraz częściej słyszę o tym sklepie ;) Piękne ubrania, poklikałam.
    Nie biorę udziału w konkursie ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez coraz częściej słyszę o tym sklepie :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. bardzo fajne ubrania, mam od nich okularki, ktore polecam :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię te spodenki, ich cena jest całkiem gustowna :D
    Zapraszam do mnie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Poklikałam :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, a o sklepie jeszcze nie słyszałam :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :D
    Ładne rzeczy, poklikaąłm!

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Sklep warty uwagi, ciekawi mnie tylko jakośc, bo asortyment ładny, ale jakość nie wiadomo czy taka sama jak np rzeczy z sheinside :)

      Usuń
  9. ten szary top *.*
    Sama bym chciała, żeby wpadł w moje łapki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślę, że jest piękny ;) Idealny na lato :)

      Usuń
  10. jak to podać ta cene? nie rozumiem o co chodzi xd ale asortyment jest świeny! ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierasz sobie rzecz z tych co tu pokazałam, klikasz, na stronie pojawia ci się cena tego ciuchu, i w komentarzu wpisujesz tą cenę i bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  11. koszula 2 - $18.99 :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*