naglowek

naglowek

9 maj 2015

new in

Po tygodniowej przerwie wracam ze zdwojoną siłą :) Chociaż pogoda nie dopisuję, to mam siłę na wszystko. Energia rozpiera, zaczęłam po raz x ćwiczyć, chodzić na spacerki i tego typu pierdołki. Ale  nie o tym  mowa, dzisiaj chciałabym Wam pokazać 2 rzeczy z rosegal,  które   przyszły mi jakoś  pod koniec kwietnia.  A więc  teraz pokażę Wam te dwie rzeczy, których jestem szczęśliwą posiadaczką. Nie zrobiłam zdjęć na mnie , ale myślę że  i tak  zdjęcia odzwierciedlają piękno tych rzeczy :)

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest taka oto  śliczna koszula. Materiał jest super,  niestety nie zapina się  do końca  , więc jest delikatny dekolt. Będzie idealna  na jakiejś uroczystości,  do eleganckich strojów jak i do tych bardziej luźnych.  Jest prześwitująca.
  KLIK




Ostatnią już rzeczą jest taka   koszulka , letnia z motywem lecących balonów.  Materiał  jest  nierozciągliwy,przewiewny. Na lato będzie idealna. Nie żałuję , że ją zamówiłam.  Na prawdę jak na  chińskie  stronki jakość jest  super :)
                                                                      KLIK


Prosze o kliki,  to dla mnie bardzo ważne :) Jak tylko znajdę fotografa , to  będę musiała zrobić jakieś zdjęcia z   tymi rzeczami na mnie co wy na to? :)

42 komentarze:

  1. Bardzo ładne te koszulki, zwłaszcza ta 1 :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam parę razy!!.
    Liczę na rewanż! Kliknij w banner sheinside również parę razy!.
    ♥ Julcze-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula jest świetna!


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna koszula! Jeszcze w bieli i czerni! moje ulubione dwa kolorki! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ubrania:) Najbardziej mi się podoba koszula nr.1 :D
    Czekam na zdjęcia ubrań na tobie:D
    Poklikałam:)

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęłam w oba linki :)
    obie rzeczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, obie są świetne, dlatego je zamówiłam :)

      Usuń
  7. pierwsza koszula jest świetna, uwielbiam takie!
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane ! Podoba mi się ta bluzka z balonami ! :)
    obserwuje i czekam na stylizacje.

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taką bluzkę jak Ty(drugą) i jest bardzoo nieprzewiewna, w lato można się nieźle zgrzać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem , ja ją nosiłam jak było bardzo gorąco i w ogóle sie nie zagrzałam. Była bardzo przewiewna :)

      Usuń
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysiliłaś się dziewczyno, i jak takie coś ma mnie zachęcić do obejrzenia twojego bloga co? :) Takim sposobem daleko w blogosferze nie zajdziesz, uwierz :)

      Usuń
  11. *.* Koszula boska
    http://surprisinggirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ta pierwsza koszula jest cudowna! *-*

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula jest śliczna :*

    Zapraszam na nowy post :D
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne koszulki!
    Poklikałam <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna koszula *_*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta koszula w kratę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna koszula ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te rzeczy, musisz zrobić sobie w nich zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Jak tylko znajdę kogoś chętnego na pójście na zdjęcie i pogoda będzie sprzyjać, to na pewno ruszę tyłek i zrobię :D

      Usuń
  20. Piękna koszula!
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza koszula mi sie nawet podoba, ulozylabym niezly zestaw z nią, a druga mi się nie podoba ani trochę.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne, zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza koszula jest cudowna, kliknęłam w link :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w koszuli, jest cudowna ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ta pierwsza koszula miód, malina! linki poklikane. :3
    pozdrawiam i zapraszam pin--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jest pierwsza koszula, kliknęłam ;*

    ♥ Obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne ciuchy wybrałaś ;)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*