naglowek

naglowek

3 maj 2015

Nie Natalia? To kto? ✿


Hello sunshine 

Dzisiaj piszę do was Lusia z bloga - lusialuska.blogspot.com- kliknij . Chciałabym przedstawić wam nieco moją osobę, chociaż nie umiem opisywać samej siebie. Jestem 15-nastoletnią dziewczyną o imieniu Julita, interesuję się fotografią i blogowaniem. Bloga prowadzę od 24 maja 2014 roku. Na blogu możecie znaleźć różnego typu posty: lifestyle, diy, ciy, tematyczne, fotograficzne. Staram się ulepszać mój blog. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej, wystarczy, że klikniesz TUTAJ.

Różnego typu 'sesje'.






 Zdjęcia przyrody, zdjęcia makro. Ogólnie fotografia.



  CIY: Mus owocowy i pancakes'y.



Więcej zobaczycie, przeczytacie i dowiecie się o mnie na moim blogu.
Mam nadzieję, że do mnie zajrzycie i mój blog się wam spodoba.
Serdecznie na niego zapraszam - KLIKNIJ

18 komentarzy:

  1. Fajne wiosenne stylizacje :)
    Świetne ogrodniczki!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zajrzę na twojego bloga !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnego masz bloga :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzę, zobaczę :P

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zerkniemy
    stars-of-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam Twojego bloga od dawna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i piękne kwiaty ;)
    Dzisiaj założyłyśmy bloga:
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wydajesz się ciekawą osobą :)
    Już zerkam na bloga :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis:) zapraszam do mnie na nowy post- http://podlewsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, na pewno zajrzę na bloga. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  12. ohoh Julia :D
    Śliczne zdjęcia :)

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia,podoba mi się Twój blog :)
    Ja od niedawna zaczęłam,więc miło będzie jak zajrzysz i zostawisz jakiś komentarz.
    lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie ; http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*