naglowek

naglowek

17 maj 2015

Pozory mylą

Patrz jaka  brzydka dziewczyna ! Co ona ma  na sobie? Co to za makijaż?Co to za ubiór? Jakiej ona muzyki słucha? Wstyd nam przynosi? Do diabła z nią! Pokazuję się na ulicy w niemarkowej koszulce, bez vansów, air maxów, bez najnowszego iphona? Nie ma dla niej tu miejsca! Niech  założy  worek na głowie i zamknie się w pokoju, bo  nie powinna robić nic innego. Po co ona tu? Na pewno nie jest fajna, nie słucha Kwiatkowskiego, tylko Nirvany, nie ma maxów  tylko zwykłe buty z lumpeksu, tak samo jest z ciuchami. W domu nie ma  białych , modnych mebli.  Na pewno nie będę się z nią kolegować, a co dopiero przyjaźnić. To tylko wstyd przynosi.
_________________________________________________________________________________
Tym krótkim wstępem chciałabym zgłębić się w temat  dość powszechny wśród całej gimbazerii,a mianowicie ocenianie ludzi po tym jak się ubierają, czy mają markowe obuwie,odzież, czy słuchają tego co jest na topie, czy   jakiś wieśniackich  zespołów   Disco Polo. Dla mnie jest chore ocenianie ludzi po pozorach. To,że ktoś nie ma najnowszego iphona, wielkiej willi, wakacji z zagranicą, kieszonkowego co miesiąc w wysokości 500 zł, nie robi z tej osoby wieśniaka. Nie możemy  takich osób odstawiać od razu na bok,   zacząć się z niej śmiać. Może  jest miła, sympatyczna,pomocna, a przede wszystkim wrażliwa na te wszystkie obelgi w  jej  stronę.  No tak, ale dla ciebie najważniejsze jest żeby mieć się z kim pokazać, w  galerii, w salonie Apartu, bo przecież z wieśniaczkami nie chodzi się do  drogich sklepów.  Pomyślałaś może  , że  po prostu ma taki styl, nie każdemu się podoba to co tobie. Wracając do charakteru, może zamiast najpierw taką osobę ocenić, podejdź , zapoznaj się z nią. Nie polubicie się , nie każe ci się z nią przyjaźnić, ale po prostu zostawić ją w spokoju i na pewno nie wyzywać, z powodu innego gustu, innego ubioru, znacznie mniejszej ilości pieniędzy. Pamiętaj każdy jest inny, nie oceniaj nikogo jeśli nawet nie zamieniłeś z nim ani jednego zdania. A jeśli chodzi o mnie, to nie mam iphona, markowych ciuchów,markowych butów, słucham kompletnie innych  rodzajów muzyki i jest mi z tym dobrze. Pamiętaj inność jest fajna :)
_________________________________________________________________________________
No  i to tyle,  może ten post tematyczny nie wyszedł mi zbyt dobrze, bo nie jestem w pisaniu takich rzeczy dobra, ale starałam się i mam nadzieję, że  chociaż w połowie przekazałam wam to co miałam przekazać. :) A teraz parę zdjęć, może nie będą   na temat, ale nie chcę zostawić tego posta bez fotografii. Oczywiście zdjęcia robione  przez Kamilę, gdy byłyśmy na spontanicznym wypadzie. :)
_________________________________________________________________________________
Piękny znak ahh jaki piękny 

ktos pomylił moje włosy z włosami Kamilii, więc to są moje włosy
a to Kamili 

pola part 1 

pola part 2 i słońce 
Tak wiem, zdjęcia powalają artyzmem? cokolwiek to jest  :)

Do zobaczenia później :)

31 komentarzy:

  1. Masz racje nie powinno oceniać sie kogoś pochyl jak wyglada albo jakie ciuchy nosi, przecież to nie oznacza jaki jest w środku

    Masz bardzo fajnego bloga, wiec napewno będę tutaj częstym gościem

    Beatapaprocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Świetny post :D Zgadzam się z tobą, nie ważne jakiej muzyki słuchamy i ogólnie jak się ubieramy bo najważniejsze jest jakimi ludźmi jesteśmy. Szkoda tylko, że niektórzy tego nie rozumieją...

    Robię tag i zbieram pytanka do niego. Mogłabyś zadać jakieś w komentarzu pod ostatnim postem? :)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niektórzy , a raczej większość osób tego nie rozumie.

      Usuń
  3. Również się z Tobą zgadzam :) Nie lubię ludzi, którzy oceniają od razu po pozorach i po tym co zobaczą. Żeby coś lub kogoś polubić trzeba się temu przyjrzeć, zagłębić lub poznać bardziej jakąś osobę :)
    Pozdrawiam!
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane!
    Ten artystyczny znak najlepszy,haha!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ocenianie ludzi po wyglądzie jest okropne. Powinniśmy wszyscy z tym skończyć.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy? To chyba nie możliwe, ludzie z tym nie skończą, niestety, po mimo tylu chęci :)

      Usuń
  7. Racja, nie można wierzyć pozorom! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, ze ja juz ominęłam okres gimbazerii i nie dotyczą mnie te problemy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz sie, u mnie ten okres będzie trwał jeszcze rok :<

      Usuń
  10. Długie włosy <3 Moje są jeszcze dłuższe, ale dzisiaj idą pod nożyczki. Czas coś zmienić :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wstęp. Prawdziwy naprawde mądry post.
    Śliczne zdjęcia!

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W zupełności się z Tobą zgadzam! Takie ocenianie ludzi jest chore. Przecież to, że ktoś nie ma markowych ciuchów, najnowszego IPhone'a itp. nie oznacza, że jest gorszy. Nie powinno oceniać się ludzi po pozorach ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Na moim przykładzie powiem, że ja nie nosze się ,,markowo" , a trafiłam na takich ludzi, których to nie obchodzi, przynajmniej niektórych to nie obchodzi :)

      Usuń
  13. Denerwuje mnie ocenianie po wyglądzie, bo bardzo często osoby, które zazwyczaj są odrzucane okazują się wspaniałymi przyjaciółmi :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. znam bardzo dużo osób które oceniają po wyglądzie i po tym kto ma ile pieniędzy, niestety 3/4 mojej szkoły takie jest.. no cóż, mam nadzieje że osób z nastawieniem takim jak ty będzie więcej :)
    --zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam i miło byłoby gdybyście ze mną zostali :) moj blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję, po to pisałam tego posta :)

      Usuń
  15. Nikt nie powinien być oceniani po wyglądzie lub stanie majątkowym, świetny post ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze napisane, jestem tego samego zdania co Ty. Ocenianie ludzi tylko ze względu na ubiór to głupota.

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, oceniamy po wyglądzie i nie dajemy szansy się im wykazać i pokazaxc jak wartościowe i barwne osobowości są w nich utkwione. To smutne, ale prawdziwe..

    byjovita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie dajemy szansy się pokazać, tylko od razu sie smiejemy i poniżamy daną osobę.

      Usuń
  18. irytuje mnie bardzo ocenianie innych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w gimnazjum czegoś takiego nie było, że po ubiorze, ale wiadomo z wiekiem sie mądrzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mądrze to napisałaś!

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do postu to się zgadzam...Najbardziej chyba nie lubię wałaśnie takich osób,żę zobaczą jak człowiek jest ubrany,albo czy jest ładny czy brzydki i pozamiatane.
    Zapraszam do mnie: http://briellka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ważne żeby być sobą, to najlepsza stylizacja! bardzo ładne zdjęcia :) zapraszam na viki-nikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*