naglowek

naglowek

7 cze 2015

Czas na Was

Znowu nie było mnie trochę, to wszystko wynikło z  braku chęci wejścia na komputer, napisania posta,   komputer stał  cały czas wyłączony. Mam nadzieję, że  zbliżające się wakacje  dodadzą mi trochę  energii i chęci  i będę  tu  wchodziła coraz częściej i regularniej tak jak to było  wcześniej :) A tak poza tym   to bardzo dziękuję za te 625  obserwatorów,   nawet nie wiecie jak mnie to zmotywowało :) Przechodząc  do  tematu postu, pewnie pamiętacie wishlistę ze sklepu LucLuc. Zrobiłam tam mini konkurs w którym do wygrania  było zalinkowanie  Waszego bloga w jednym z postów. Zgłosiło się mało osób,  bo tylko 3,  więc chciałabym  poświęcić  ten post  tym blogom, bo są tego warte. A więc zaczynajmy:
                                                           Karolina

Oto przedstawiam Wam Karolinę,  lat 16 :) Ma super   bloga,  warty uwagi na prawdę. Posty piszę dokładnie, zdjęcia również są świetnej  jakości, szczerze to zazdroszczę jej urody,  jest piękna :) Ale  wracając do bloga, na pewno  z chęcią będziecie na niego wchodzić. Jest młoda,ambitna i  pełna  energii :)
                                                                 Karolina2
I kolejna Karolina :)Patrząc na  liczbę obserwatorów  dopiero wkracza pomału  w świat blogosfery, ale jak na razie  wychodzi jej to super :) Ma bardzo fajny blog, nie mogę się do niczego przyczepić :)I tak jak tamta Karolina zazdroszczę urody, brzucha oczywiście i życzę sukcesów :)
No i ostatnia bloggerka , czyli Wiktoria :)  Miałam okazję z nią popisać, poznać ją przez internet i  jest na prawdę bardzo sympatyczną osóbką :) Jej blog jest warty  uwagi, na pewno wielu z Was przyciągnie :)


I to tyle, mam nadzieję , że  takie posty  poświęcone Waszym blogom  przypadną Wam do gustu :) 

23 komentarze:

  1. Świetny blog *.*
    Zapraszam do mnie: http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł ^^ jakbym była bardziej rozpoznawalna w internetach to też bym coś takiego zrobiła, ale na razie to wątpie, że ktoś by się zgłosił.

    http://oliwka-jasinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że coś takiego zorganizowałaś, na pewno pomogłaś dziewczynom :)
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie blogi czytam ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam wszystkie dziewczyny i uważam,że są świetne!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina z koszikoszi super dziewczyna i ma świetny styl! :D

    soylena.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem poczytam bloga Karoliny z pierwszego zdjęcia:) Super post:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na więcej takich postów, lubię czytać, kto fajnie pisze na swoich blogach :)

    pozdrawiam
    Ajina Blog
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 karolinka jaka piekna dziewczyna ! lece na jej bloga : )
    twoje posty sa super : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł na post, może w przyszłości też go kiedyś wykorzystam? Mam nadzieję, że nie miałabyś nić na przeciw :) Poza tym oczywiście zajrzę na blogi polecone przez ciebie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :) http://lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw 2 bardzo mi sie podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu pierwszy raz i napewno zostane dłużej.
    Podoba mi się jak piszesz, a po kom na innych blogach (dzięki czemu tu trafiłam) widze że jesteś szczera, a nie tylko słodzisz jak niektórzy... ;)

    http://how-i-see-theworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych blogerek :)
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W wolnym czasie postaram się do nich zajrzeć! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*