naglowek

naglowek

23 cze 2015

To juz jest koniec

Matko jak ten rok szkolny szybko minął. Niedawno czekalismy na wigilię,a teraz już żegnamy 3 gimnazjalistów. W sumie to trochę szkoda bo to ostatni rocznik fajnych osob i przyznam będę tęsknic. Pozdrawia matiego xd Dzisiaj dzień minął mi cudownie miałam parę minut prób z chóru(tak ja super chorzystka) a później cały czas z Karolinka u Alicji XD Uwielbiam spędzać z nimi czas i całe szczęście będę miała z nimi kontakt w wakacje. Przez tą przerwę straciłam pomysły na posty .Mam nadzieję że to mi przejdzie bo to okropne uczucie nie wiedzieć o czym się chce pisać .Więc byłabym bardzo wdzięczna gdybyscie mi podsunęli w komentarzach parę pomysłów . Chętnie skorzystał z nich. A na koniec książka która wypozyczylam. Jeszcze jej nie zaczęłam, ale myślę że będzie ciekawa.

21 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie. Przed chwilą dosłownie oczekiwaliśmy z niecierpliwością różnych świąt, czy ferii, a teraz koniec roku. Trudno w to uwierzyć, tak szybko minęło. Ja się żegnam z moją klasą, bo kończę podstawówkę. Ciężko będzie się rozstać. Pozdrawiam :)
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać tą książkę ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki, nigdy nie miałam z nią styczności. Nie jestem przekonana do romansów, ale może ten tom zmieni moje zdanie lub bardziej się zniechęcę. Ja za to w te wakacje muszę nadrobić spotkania z moimi przyjaciółkami :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię książek. Ale może ta jest ciekawa :)

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też żegnam 3 klasę gimnazjum, okropne uczucie :c

    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety czas leci nieubłaganie szybko. A książkę chyba przeczytam w najbliższym czasie. :)

    http://madzia0608.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie szybko minęło, przeraża mnie to troszkę :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na wakacje kupiłam sobie już kilka książek, bo chcę nadrobić wszystko :D. Czas płynie okropnie szybko i ja też nas tym bardzo ubolewam.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie czytałam tej książki, ale prezentuje się ciekawie, więc muszę po nią sięgnąć. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba zabiorę się za czytanie. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o tej książce :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, ten rok szkolny zleciał baaaardzo szybko, no ale teraz trzeba się cieszyć z tych pięknych dwóch wolnych miesięcy :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tak szybko nie zleciał ten rok :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno jeszcze dostaniesz weny ;)
    ciekawa książka, dawno niczego nie czytałam
    ciągły brak czasu bardzo mi dokuczał :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście ten rok szkolny szybko minął.
    nie czytałam tej książki.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o tej książce ;pp chętnie przeczytam

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*