naglowek

naglowek

18 cze 2015

Wracam


Część kochani.Po najdłuższej przerwie na tym blogu powracam do zywych. Posty nie będą nadal pisane regularnie gdyż zepsuł mi się komputer i czekam na nowy. Dzisiaj będzie taki typowy post co u mnie abyście wiedzieli że żyje i nie porzuciłam blogowania. Do zakończenia roku szkolnego zostało tak malo. Oceny wystawione, wszystko po zaliczane więc tylko się cieszyć i z radością czekać na upragnione wakacje. Jeśli chodzi o mnie to wakacje spędze dość aktywnie, gdyż mam zamiar pójść  do pracy najprawdopodobniej w lipcu. Drugi miesiąc wakacji poświęce na lenistwo i spotkanie się że znajomymi. Szykuje się także jakiś darmowy koncert kwiata nie daleko mojej miejscowości więc za pewne tam będę. Co do pogody to do dzisiaj byla ona cudowna . Mogłam pozwolić sobie na krótkie spodenki , spodniczki i sukienki. A na koniec żeby ten post nie był taki nudny wklejam parę linków piosenek , które  towarzyszyły mi przez ta długą przerwę w blogowania.

17 komentarzy:

  1. Ta piosenka, która śpiewa OMI jest świetna *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wracasz. Od dawna na to czekałam. Super piosenki.

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie pogoda dopisała, a u mnie wręcz przeciwnie
    Dobrze, że wróciłaś! ♥
    Czekam na następną notkę i zapraszam do siebie -- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;) Dobrze, ze wróciłaś :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że wróciłaś!
    Ja już nie mogę doczekać się wakacji- jeszcze tylko tydzień :D

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mogę się doczekać wakacji! Świetne piosenki, wszystkie bardzo lubię. :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  9. Całe szczęście, że powróciłaś i mam nadzieję, że jak najszybciej będzie w porządku z komputerem! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*