naglowek

naglowek

14 lip 2015

Wishlist

Już dawno przestałam,albo zawiesiłam wszelkie wspolprace,ale gdy odezwala się do mnie firma dresslink pomyślałam że byłoby super przetestować? ich ciuchy, bo słyszałam wiele pozytywnych i negatywnych opinii na temat tego sklepu. Jestem zobowiązana do zrobienia wishlisty , wiem że to głupie robienie tych wishlisty, prosić o kliki, ale próbuje ograniczyć tego typu posty. W tym miesiącu to będzie mam nadzieje jedyną wishlista na tym blogu. No i nie chętnie ,ale proszę o klikanie w podlinkowane kliki. Skupiłam się na letnich i jesiennych ubraniach.W ramach podziękowania to robie mini konkurs:

  • Kliknięcie w link,odczekajcie minutke.
  • W komentarzu podaj cenę ciucha.
  • Jeśli będzie mało chętnych to dam tylko linka do bloga, a i jeśli dość sporo to zrobię osobny post z najlepszymi blogami, które bardzo mi się spodobały.














                     1.Klik.                                                                           2.Klik








                3. Klik                                                                          4.Klik

                  5. Klik                                                        6.Klik
Z góry dziekuję za wszystkie kliki, pamiętajcie o mini konkursie :)Bądźmy wszyscy szczesliwi. Jeśli macie jakąś radę jak zrobić by te ciuchy się tak nie przestawiały, bo w panelu pisania jest normalny układ tych ubrań  to byłabym wdzięczna jeśli napiszecie w komentarzu.

26 komentarzy:

  1. Klikłam w link numer 3. Odczekałam chwilkę i pokazała mi się ta stronka. Wyszło mi US$ 8.54. Masz bardzo ładnego i pomysłowego bloga. Zapowiada się nowa gwiazda. Ja z moją koleżanką dopiero zaczynamy:) Mamy słaby desing(ale poprosiłam koleżankę i MOŻE zrobi) Ale nie ważne z nami... Ty masz cudny blog. Mam nadzieją, że nie zniechęcisz się do niego :). Niestety nie wiem dlaczego ci się tak rozprowadził : www.sliwa-malina.blogspot.com - nie przeraź się [heh])

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję możliwości współpracy! Powodzenia! Poklikałam we wszystkie!
    $11.31
    $4.37
    $8.54
    $4.60
    $4.37
    $4.37
    Mogłabyś poklikać u mnie?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te spodenki nie całe 5 dolarów . Tanio. Współpracuje z nimi. Fajna firma. Poklikasz u mnie w najnowszym poście ------> monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała koszula 4,37 dolara też tania super podoba mi się. Mam nadzieję że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2.4.37$
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubrania wybrałaś c: Poklikałam w linki.
    Ceny:
    1. $11.31
    2. $4.37
    3. $8.54
    4. $4.60
    5. $4.37
    6. $4.37
    Pozdrawiam :)
    mary-and-mint.blogspot.com
    3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam. Powodzenia we współpracy! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam :* Genialny blog! Od dawna obserwuje :D


    http://pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam, powodzenia :)
    http://nataliapfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia ze współpracą :* cena ostatniej koszuli $4,37 :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. 1) 11.31
    2) 4.37
    3) 8.54
    4) 4.60
    5)4.37
    6)4.37
    Miłej współpracy ♥

    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam i poczekała, aż się załadują ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne rzeczy, przygarnelabym te spodenki z fredzelkami xd

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena linku 2 : $ 4.37
    udanej współpracy ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy wybrałaś, poklikałam, może się odwdzięczysz u mnie?
    Cena spodenek--4.60

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  17. 1)US$ 11.31
    2)US$ 4.37
    3)US$ 8.54
    4)US$ 4.60
    5)US$ 4.37
    6)US$ 4.37
    miłej współpracy

    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane.
    Te czarne spodenki kosztują $4.60

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. New Women Knit Loose Sweater Geometry Design Printed Long Sleeve Pullovers Big Size 4,37$
    Stylish Ladies Women Faux Leather Turndown Collar Sleeveless Chiffon Shirt Tops 4,37$
    Proszę o kliki w bannery jeśli można :D To dla mnie bardzo ważne ! :D
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne rzeczy <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*