naglowek

naglowek

27 wrz 2015

To już jesień!

Parę dni temu powitaliśmy już jesień, co dla mnie jest wielkim szokiem, bo dopiero co były wakacje i latałam w krótkich spodenkach do 22 ,a  teraz jest 19 i już jest ciemno. Trochę mnie to  przygnębia, bo wstawanie o 6:30 ,gdy za oknem tak  ciemno  nie jest przyjemne,  ale trzeba dać radę. Jeśli chodzi o pogodę, to jest znośna, przynajmniej  nie pada deszcz, można  po szkole gdzieś pójść nie obawiając się , że wrócę do domu  przemoknięta. A  jak już mowa o wyjściach to wczoraj   spędziłam  pół dnia z Kamilą, nie obyło się bez zdjęć.  A wy co wczoraj robiliście i jakie macie plany na  ostatni dzień weekendu?  A teraz, żeby nie było tak pusto,  dodaję kolaż ze  zdjęć z  Kamilką. Powiem Wam, że z nią najlepiej mi się ,,pozuję" do zdjęć.  Przepraszam  za  jakość, ale jak już pisałam  o 19 już jest ciemno, a  tylko o tej porze się z nią spotykam. Mam nadzieję, że jakoś przeżyjecie :)

Jeśli macie pomysły na posty, sesje,  to bardzo proszę w komentarzu,ponieważ mi brakuje pomysłow :<
Do zobaczenia:)



46 komentarzy:

  1. Jesień to piękna pora roku! Uwielbiam spacery po kolorowym dywanie liści, siedzieć pod ciepłym kocem, kiedy za oknem leje deszcz... Uwielbiam jesień! ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 8 obserwatorów do wymarzonego celu, jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jesień, ale nie jest to moja ulubiona pora roku :)

      Usuń
  2. Niestety wróciła jesień, koniec lata, ciepła, ładnej pogody i latania na ,,golasa". Ale chociaż deszczu nie ma. To fajnie spędziłaś weekend, ja byłam na nocy integracyjnej i było świetnie. :) :)
    A co do zdjęć nadal żyję. :)
    http://juluss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie spędziłaś weekend :) Chciałabym pójść na taką noc integracyjna :)

      Usuń
  3. Aha i zapomniałam dodać mogłabyś wstawić ulubieńców miesiąca, ale to już jest na wszystkich blogach. No nie wiem. Może jakieś przemyślenia, recenzje, poradniki, diy? Może lista rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią? Jakiś tag? Może pokażesz swoje ulubione blogi? Może room tour? Może pokażesz swoje balsamy do ust? Recenzja komsmetyków? Cokolwiek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za multum pomysłów, za pewne z jakiegoś skorzystam :)

      Usuń
  4. ja byłam w pracy ;c a później znowu do łóżka ;/
    fajne zdjęcia :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie jesień za szybko przyszła, nie mogę się przyzwyczaić do tak szybkiego robienia się ciemno ehh.
    http://lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! <3
    Zapraszam do nas :) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jakaś sesja a la postać z bajki ? ;d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawie, jak znajdę rekwizyty i kogoś kto by mnie upodobnił do jakieś postaci z bajki to na pewno się tutaj pojawi taka właśnie sesja :)

      Usuń
  8. No mnie też to przygnębiło gdy wstaję o 6.30 a na podwórku ciemno jest , ale damy radę :)0
    Zapraszam do mnie na bloga. Jeśli odwiedzisz mnie i skomentujesz będzie mi bardzo miło. :))
    Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. Może napisz post o swoich ulubionych blogach? :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, jak zwykle zapominam o tej serii, gdzie jeden post poświęcam jakiejś bloggerce mniej znanej :) Dzięki za przypomnienie :)

      Usuń
  10. Super post!
    Obserwuje i liczę na rewanż :*
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na dworze jest chłodniej i zdecydowanie nie ma co robić, dlatego każdy weekend odsypiam teraz nauke haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :3 Nie pomogę, bo sama nie mam juz pomysłów na posty ://

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też miło wspominam wakacyjne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cały dzien przesiedziałąm w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie leniwe dni w domu, ten weekend który będzie na pewno nie będe się nigdzie ruszała,chyba, że na zdjęcia :)

      Usuń
  15. Ja uwielbiam jesień. Według mnie jest to najpiękniejsza pora roku, ma w sobie coś magicznego. Co prawda o 19 jest już i ciemno i bardzo zimno, co w piątek odczułam dosadnie, ponieważ zapomniałam kurtki z domu :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci sie podoba, ale nastepnym razem lepiej udawaj i przeczytaj chociaż posta, i mniej reklam :))

      Usuń
  17. za jesienią szczególnie to nie zbyt przepadam wolę lato! :)

    ☀Mój Blog - klik☀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesień lubię, ale fakt lato jest lepsze :)

      Usuń
  18. Bardzo pozytywne zdjęcia :D

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku też nie lubię gdy rano jest za oknem ciemno :/

    Możesz poklikać w baner po prawej stronie bloga? Byłabym wdzięczna x
    http://klaudiasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywne i zakręcone selfie :)
    Niestety mój weekend polegał na pakowaniu,ponieważ od środy zaczynam studia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Należy myśleć pozytywnie, że jesień jest lepsza od zimy, haha :) Fajny post! Może zrób jakiś tag jak nie masz pomysłu na posty? :)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat ja uwielbiam jesień i zimę. Właśnie większość osób przygnębia ta ' depresyjna ' pogoda a mnie wręcz przeciwnie xd
    Pozytywne zdjęcia :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie lubię wstawać gdy za oknem jest ciemno :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Tak to już jesień ale dodam Ci optymizmu.. ja mieszkam w Szkocji- krainie deszczu, mgły i w sumie wiecznej Jesieni! :D Zazdroszcze minionego lata! :) Pozdrawiam, Madzia :) http://polka-na-emigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Może jakieś inspiracje albo DiY?? Bardzo się cieszę, że już jesień!

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha! Super zdjecia! <33 xxx

    Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje usmiech na mojej twarzy <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie ładne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohh nie lubię jesieni! xD Jest za zimno ;c
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszyscy o 6:30 ! :D Najgorzej było się z początku przestawić! Jesień rozpoczyna się super, przynajmniej dla mnie, oby tak dalej <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Najgorsze co jest to obudzić się do szkoły a tu jeszcze ciemno. Nienawidzę tego.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Od zawsze wstaje tak wcześnie i nie robi to na mnie już takiego wrażenia, ale szczerze wolałabym wstawać znacznie później ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny blog :D
    Zapraszam na mój blog ----> http://smmilers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA SWETER :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    PS : Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*