naglowek

naglowek

4 paź 2015

Wszystko co najlepsze z....

Przez tą przerwę, którą zrobiłam sobie w  wakacje odezwała się do mnie firma Dresslink.Złożyłam zamówienie, a teraz chciałabym  Wam pokazać  moje jesienne must have z tej właśnie strony.Nie dziwcie sie jeśli pojawią się koszulki, ponieważ nawet w jesień zakładam koszulki na krótki rękaw, jak jest zimniej to po prostu  na koszulkę zakładam sweterek i jest cieplutko :)

                                                                            Sweaters
New Nautical Women's Summer Casual Flouncing Sleeve Neck Chiffon blouseNew Women Knit Loose Sweater Geometry Design Printed Long Sleeve Pullovers Big Size2015 Women Korean Casual Loose Long Sleeve Splice Knitted Sweaters Cardigan Coat
1..KLIK                                                   2.KLIK                                     3.KLIK

                                                                    Hoodies

Finejo Women Fashion Casual Batwing Long Sleeve Number Print Sweats Pullover Sweatshirt Women's Korean Hoodies Coat Tops Jumper Round Neck Lace Print Sweatshirts Pullover T-ShirtWomen's New Fashion Round Neck Lace Floral Sleeves Sweatshirts Splicing Outerwear
4.KLIK                                                  5.KLIK                                       6.KLIK


                                                                     Shirt and blouses

Women Casual Turn Down Collar Long Sleeve Plaid Shirt TopsWomen's Celeb Style Splicing Color Slim Fitted Summer Chiffon Sweet Shirt Tops Blouse S/M/L/XLPlaid Print Round Neck Long Sleeve Casual Loose Short Blouse Tops T-Shirt Womens
7.KLIK                                                          8. KLIK                                                 9.KLIK



                                                                Konkurs :
Kliknij,odczekaj aż strona sie załaduje, podaj w komentarzu cene danej rzeczy. Spośród osób ,które podadzą cenę, wybiorę kilka blogów  które prowadzone są dobrze,dokładnie,estetycznie i jeszcze wiele innych określeń   i w ramach ,,nagrody" napisze o nich w następnym poście :) 


 Bardzo proszę o klikanie :) 

23 komentarze:

  1. Ten sklep jest bardzo fajny i mają masę ciekawych ubrań.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuszki *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane! Śliczne ubrania *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Straaasznie podobają mi się numerki 7,8 i 9. *o*
    Zapraszam : zpamietnikaleworecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy, masz dobry gust. Mi najbardziej podobają się nr 1, 4, 9. :)
    http://juluss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 7.22, US$ 3.90, US$ 7.83, $ 5.05,
    US$ 3.42, US$ 5.34, US$ 6.08, US$ 3.90,$ 2.67
    Bardzo fajne ubrania wybrałaś :)
    Pozdrawiam Zuzia
    Zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna lista, na jesień bluzy i sweterki są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna lista xd
    teraz trafiłam na twojego bloga xd a pamiętam go jeszcze sprzed roku ;p

    19loves99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też współpracuję z tą firmą, więc chętnie pomogę :)
    Niektóre z cen: US$ 5.34 US$ 5.05 US$ 3.90


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :)
    Może wspólna obserwacja?

    http://www.foreverandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikalam ❤


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. numer 8 genialne i to jaka tania cena, na nasze to z jakies 20zł? :D /K

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta czerwona bluza! :)
    Zapraszam tez do siebie! http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy :) Poklikałam. Obserwuje :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*