naglowek

naglowek

7 lis 2015

To już dwa lata!+małe rozdanie

Dokładnie 6 listopada 13-letnia Natalia weszła na stronę  blogspota i podjęła najlepszą decyzję w życiu.Założyła bloga. Już tyle razy pisałam , że  nie żałuję tego co zrobiłam , ale powtórzę to  jeszcze raz.Nie załuję!  Przez te dwa lata wiele się zmieniło, nie tylko ja ,ale też  mój blog przeszedł metamorfozę. Pomimo tego, że  robie to samo przez dwa lata, czyli pisze posty, to nadal mi sie to nie znudziło,chce to robić cały czas. Chciałabym Wam podziękować,że pomimo tego, że moje posty nie są dopracowane,jeśli chodzi o zdjęcia, to nadal tu jesteście,komentujecie i wspieracie.Dziękuję,że jest Was aż tyle, dla mnie liczba 635  jest ogromna :) Chciałabym Wam się odwdzięczyć więc organizuję małe rozdanie, w którym do wygrania jest biżuteria i jakiś mały upominek gratis. :) Zdjęć nie wstawie, bo chce zebyście mieli niespodziankę :) 

                                                               Zasady konkursu:
                                                             Obserwuj mój blog(podaj nazwe pod jaką obserwujesz)
                                                         Odpowiedz na pytania: Co lubisz w moim blogu?Co ci sie w nim podoba,a co byś zmieniła/zmienił?Na pytania odpowiadacie tutaj w komentarzu. W komentarzu daj link też do  swojego bloga,albo email, żebym  miała kontakt  jak coś ze zwycięzcą.
                                                      Jak widzicie zasady konkursu są banalne :)
Czas do 20 listopada :) Mam nadzieję,ze zgłoszeń bedzie sporo i  za rok na następne  urodziny będę mogła powtórzyć takie rozdanie, dla większej ilości osób:)

                                                   Jeszcze raz Wam dziękuję za wszystko:*
                                                            


18 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości przez te 2 lata i życzę na kolejne :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, twoje posty są naprawdę świetne!
    misiek-146.blogspot.com <--- Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję urodzin. Fajny konkurs, bardzo podobny do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrzymałości! :)
    Zapraszam do mnie: http://stories-stay-with-us-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo <3 gratuluję i życze kolejnych lat <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To super, że już tyle udało ci się wytrwać! Oby jak najdłużej ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje <3
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dwóch lat!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje <3
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że nadal robisz to, co kochasz :* Mi zdecydowanie brakowało blogowania.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, bo w końcu to już 2 lata^^ i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu

    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, życzę dalszych sukcesów :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wytrwałości. Życzę Ci kolejnych lat miło spędzonych na bloggerze! Ja swoje dwa latka będę obchodzić pod koniec stycznia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! Ja będę mieć w kwietniu :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*