naglowek

naglowek

29 gru 2015

Prezenty,prezenty wszedzie

W ostatnim poście napisałam wam,że zrobię post na blogu o tym jakie prezenty dostałam na święta. No więc robię. Od razu mówię,że ten post nie ma na celu chwalenia się czy coś w tym stylu. Prezenty są małe, symboliczne,ale i tak z wszystkich się cieszę.







   
O tych 2 książkach postaram zrobić się jakiś post,recenzje,ale to dopiero jak je przeczytam.
Dziękuję za prezenty. ;) Były jeszcze słodycze ale no już nie ma. Wybaczcie.
Do zobaczenia ;*



20 komentarzy:

  1. Książkę " Bóg nigdy nie mruga " czytałam i mogę ją w 100% polecić bo naprawdę spodobała mi się :)

    Obserwuję :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ , pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ;)
    czym robisz zdjęcia?? :DD
    Pozdrawiam ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nowym prezentem(telefonem) ,a aparat kupuje sobie jakos w lipcu.Mam nadzieje, że wytrzymacie,ale chyba tak, bo nie są jakieś złe te zdjęcia jeśli chodzi o jakość. :)

      Usuń
  4. Świetne prezenty :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz być bardzo zadowolona z tak świetnych prezentów ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo jestem zadowolona. :)

      Usuń
  6. Fajne prezenty, jestem ciekawa recenzji tych książek ;)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekuj,nie długo się pojawi. Narazie mam jeszcze w planach inne posty. ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne prezenty ;)ooo..."Bóg nigdy nie mruga", od niedawna zbieram sie na zakup tej książki :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co na razie przeczytałam to mogę ci ja na prawdę polecić. ;)

      Usuń
  8. Fajne prezenty ;*
    Post jest superowy
    Czekam na recenzje książek ;)
    Zapraszam na mojego bloga :D

    domivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty ;)

    Zapraszam do mnie :) - madelline-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne prezenty:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne prezenty! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książkę Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga", według mnie ma w sobie coś :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*