naglowek

naglowek

26 gru 2015

Święta,święta i po świętach

Tyle przygotowań do świąt, tyle jedzenia do zrobienia, tyle  stresu, a już prawie koniec tej świątecznej atmosfery. Ja przez te lenistwo, nawet nie napisałam Wam życzeń, jakoś nie miałam ochoty pisać posty,przez co ucierpiał mój blog, wszystkie liczby spadły :< Mam nadzieję,że po tym jak wrócę wszystko wróci do normy. Jeśli chodzi o święta, to były jak zwykle udane, mnóstwo jedzenia, rodzina, prezenty też udane ,ale  na temat prezentów będzie  osobny post. A tymczasem mam chociaż przyjemność złożyć Wam życzenia noworoczne. Super Sylwestra z najbliższymi, szczęśliwego Nowego Roku i żeby ten przyszły rok był lepszy od tego . Ja w tym  roku  Sylwestra spędzam z rodzinką i Polsatem :D A wy jak go spędzacie? Możecie pisać mi w komentarzach  co dostaliście na święta, i jak spędzacie Sylwestra. No i oczywiście  piszcie pomysły  na posty.  W 2016 mam zamiar być bardziej aktywna, nie robić  sobie przerw w blogowaniu, a przede wszystkim udostępnić Wam mojego snapchata i instagrama. Oczywiście uaktywnię się również  na fanpagu, bo również   tam Was zaniedbałam.  Mam nadzieję, że to będzie super sprawa i będziemy mieli lepszy kontakt. :)


                                                   Do zobaczenia :)

25 komentarzy:

  1. Szkoda, ze święta tak szybko mijają. Nie pozostaje nic innego jak wyjadanie pozostałości z lodówki :D
    Na święta dostałam rzeczy, z których się bardzo cieszę i doceniam każdą drobnostkę! Sylwestra spędzę ze swoją paczką, jutro idziemy na imprezę - w razie gdyby z Sylwestra nic nie wyszło!
    Co prawa już po świętach, ale mimo wszystko - wesołych świąt i udanego Sylwestra!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło że święta spędziłaś w przyjemnej atmosferze. :)
    Życzę powodzenia w regularnym blogowaniu.! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze tyle przygotowań do świąt i nie zdążymy się obejrzeć, a tu już po :/. Szczęśliwego Nowego Roku :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w wytrwaniu w tym postanowieniu :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas tak szybko leci :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No i już po świętach :) .
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu czasem potrzebna jest mała przerwa. Szczęśliwego Nowego Roku! :) http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta zawsze szybko lecą, no ale taki ich urok. Wytrwałości w postanowieniach! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabe te święta bez śniegu ;(

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo fajny styl pisania ^^
    Święta minęły jak z bicza strzelił! Teraz czekamy na sylwester!

    http://threek3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jak ja bym chciała jeszcze raz przezyc te święta, bo tak naprawdę ani trochę ich nie odczułam.
    Świetny post :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szalonego sylwestra! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie bardzo poczułam te święta.. A na sylwestra jadę w góry. :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swoich świąt również bardzo nie odczułem, pewnie przez pogodę :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym powtórkę świąt...
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite kiedy to zleciało tak szybko... Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. według mnie te święta były jednymi z najgorszych świąt w moim życiu*brak śniegu,atmosfery* nadal nie wiem jak to się stało,że już jest po wszystkim...
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie też szczęśliwego Nowego Roku!
    Mnie też święta bardzo szybko zleciały :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi ten rok minął naprawdę świetnie . I jak na razie był to mój najlepszy dotychczasowy rok .

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tytuł postu dokładnie opisuje całą sytuację :) Ja także na moim blogu "przeskoczyłam" tegoroczne święta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja juz sobie liste zrobilam hahaha :D co do nowego roku wiec wiesz :D

    Moja piosenka! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w tym roku jak co roku spędzam Sylwestra z przyjaciółkami :D Ja Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, obyś dotrzymała swoich celów :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*