naglowek

naglowek

1 sty 2016

Udane zamówienie

Witam. Mamy w końcu nowy rok, więc życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego roku. Oby był lepszy od 2015. I oczywiście,życzę Wam żebyście spełnili swoje marzenia ,cele,postanowienia w tym 2016 roku. Mam nadzieję, że Sylwestra spędziliście w gronie swoich bliskich i wspaniale się bawiliście. A przechodząc do  prawidłowego tematu postu to dostałam kolejną paczkę, tym razem z Dresslink.Paczka doszła do mnie  bardzo dawno, jakoś w listopadzie,ale przez tą przerwę ,którą sobie zrobiłam nie mogłam jej pokazać. Trzeba nadrobić zaległości. Zamówiłam sobie 3 koszulki. Jeśli chodzi o jakość to jest o dziwo bardzo dobra, jak na tak niskie ceny.Z rozmiarami jak zwykle trafiłam.  Koszulki są świetne, pasują do wszystkiego, do spodni,do spódniczek. Są po prostu cudowne :) Przepraszam,że koszulki są nie wyprasowane i nie pokazałam ich na mnie, nie mam jak zbytnio .

                                                                  1.KLIK

                                                

                                                                        1.KLIK


                                                               1.KLIK


                                         PROSZE O KLIKANIE W ,,KLIK". To dla mnie bardzo ważne. :)

25 komentarzy:

  1. najlepsza jest ostatnia koszulka :)

    +Szczęśliwego nowego roku!
    www.pisanepasja.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietne koszulki ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulki z jedzeniem super się prezentują ;) Kliknęłam w jedną koszulkę!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta bluzka w paski :)

    Pozdrawiam

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bluzki:)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bluzeczki :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne koszulki :)
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te bluzeczki :D poklikałam kochana.

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega urocze koszulki! Urzekła mnie ta ostatnia. ♥ :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę ci Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2016:)
    Fajne bluzki poklikane:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga. W najnowszym poście można się m.in dowiedzieć jak wygrać karte podarunkową do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne koszulki! :) Poklikałam.
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  13. Te koszulki są świetne :D

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo jaki słodki hamburger sama bym włożyła taką koszulkę ;)
    poklikane :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne koszuleczki ! :D


    Pozdrawiam , Klaudia ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wrażenie, że te koszulki będą idealnie pasowały do lekko rozszerzanej spódniczki. *,*
    Urzekły mnie.

    Wracam do blogowania, zapraszam.

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/2016/01/02012016-moze-by-tak-na-powaznie.html?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne koszulki, szczególnie ta ostatnia ;) Kliknęłam i liczę na to samo :)

    Mój blog~KLIK♥
    KLIK KLIK KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koszulki, bluzy -generalnie wszystko- z jedzeniem!Może to jakaś mania?XD


    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. Ten pierwszy T Shirt jest swietny!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*